برای اوقات فراغت دانش آموزان؛

برنامه های با محتوا و جذاب اجرا شود

استاندار خوزستان گفت: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت دار با محتواهای عالی و جذاب است و بایست کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آنها آینده سازان انقلاب هستند.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۲۵

جام جم آنلاین - خوزستان، نشست جهاد تبیین دانش آموزی امروز به ریاست علی اکبر محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با بیان اینکه غربی ها دارند جهت ترویج فرهنگ مهاجم غربی علیه افکار جوانان ما و نسل های جدید برنامه ریزی میکنند گفت: در مقابل توطئه اندلسی سازی باید دژها و سدهای محکمی به وجود بیاید و برای این مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

وی افزود: مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام های اثرگذاری دارد که خوشبختانه محتوا و پیام های خوبی داریم در عین حال در زمینه پیام رسانی نیاز به تقویت داریم.

حسینی محراب اظهار کرد: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت دار با محتواهای عالی و جذاب است و بایست کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آنها آینده سازان انقلاب هستند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اقدامات ما برای تابستان باید به گونه ای باشد که دانش آموزان احساس مسئولیت نموده و تقسیم کارها بر عهده خودشان باشد. تشکل های دانش آموزی نیز با عنوان تشکل خود در برنامه ها سهیم شده  که احساس مسئولیت در آنها مضاعف شود. فرمانداران نیز امکانات خود را بسیج نمایند که از نظر کارهای پشتیبانی مشکلی نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها