عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت رفع مشکل اراضی کشاورزان در حیدرآباد گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ جلسه در طول دو سال گذشته برای رفع مشکل فاضلاب ارغوانیه برگزار شده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد رفع آن باشیم.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۹۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمد شریعتی در دومین برنامه «مردم سلام» در دیدار چهره به چهره و صمیمی شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر که در مسجد القائم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان مردمی نجیب، مؤمن، متعهد و انقلابی داریم اما حق آنها هنوز آنگونه که شایسته بوده، ادا نشده است، زیرا مسیر بعضی مشکلات شهر از این منطقه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلاتی به دلایل متعدد مشکلاتی در منطقه ۱۵ وجود دارد، تصریح کرد: این سوال مطرح است که به راستی تاکنون چقدر تلاش شده است که نخاله‌های ساختمانی از این منطقه برود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر اصفهان لوله‌های قدیمی و فرسوده آب است، گفت: از دیگر موضوعات قابل اشاره این است که سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تحصیل می‌کنند؛ در اقدامی شایسته بی‌آرتی به منطقه ۱۵ آمد اما این امکان حمل‌ونقلی باید به میدان بزرگمهر متصل شود تا ساکنان خوراسگان و ارغوانیه مشکل تردد نداشته باشند.

شریعتی با اشاره به اینکه در منطقه حیدرآباد اراضی کشاورزان باید تعیین تکلیف شود، ادامه داد: بیشترین محلات شهر اصفهان در منطقه ۱۵ قرار گرفته اما خدمات به‌خوبی ارائه نشده است، لذا تاکید داریم که با انجام اقدامات لازم، اهالی منطقه ۱۵ باید شیرینی پیوستگی اصفهان و خوراسگان را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: در شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات مردم کمیته‌های نظارتی تشکیل شده است و من به‌عنوان نماینده مردم در کمیته نظارتی مناطق ۴، ۱۰ و ۱۵ حضور دارم تا همراه با «علی صالحی» و «محمدرضا فلاح» از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر در این کمیته، تا حد توان به مشکلات شهروندان رسیدگی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل فاضلاب ارغوانیه گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ جلسه در طول دو سال گذشته برای رفع این مشکل برگزار شده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد رفع آن باشیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در شورای ششم شهر اصفهان، اظهار کرد: شناسایی دو محله در هر منطقه شهر اصفهان که از امکانات کمتری برخوردار بوده و نیازمند توجه و فعالیت عمرانی است، هر سال در دستور کار قرار می‌گیرد که در منطقه ۱۵ شهرداری سال گذشته محله‌های گورت و راران در نظر گرفته شد و اقدامات قابل توجهی در آن‌ها انجام شد و امسال نیز محله‌های سفلی و قلعه برتیانچی به محله‌محوری منطقه ۱۵ اضافه شده است.

شریعتی افزود: بودجه مناطق کم‌برخوردار می‌تواند این محله‌ها را متحول کند، همچنین شهرداری اصفهان اعتبارات خوبی برای کمک به مساجد در نظر گرفته است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها