بیش از ۴۰میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبارهای فروشندگان آنلاین دارو کشف شد.
بیش از ۴۰میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبارهای فروشندگان آنلاین دارو کشف شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۴۸

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت به ایسنا گفت‌: طرح برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی در دستورکار ماموران فتای تهران بزرگ قرار گرفت. ماموران در رصدهای اطلاعاتی از ارتباطات چرخه توزیع غیرمجاز دارو توسط مجرمان با خبر شدند. همچنین معلوم شد آنها در پوشش یک شبکه، مسئولیت توزیع گسترده داروها در سراسر کشور را انجام می‌دادند.اعضای این شبکه مورد شناسایی قرار گرفت. آنها داروهای کمیاب و غیرمجاز را با قیمت‌های نجومی در بازارهای سیاه مجازی به فروش می‌رساندند و در مواقعی هم حتی دارو را به دست خریدار نمی‌رساندند.
وی افزود: در تحقیقات پلیسی دو نفر از اعضای این باند بازداشت شدند. همچنین انبار غیرمجاز متعلق به این افراد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن بیش از ۲۲ میلیون عدد از داروهای کمیاب و نایاب کشف شد. در مجموع طی عملیات‌های متعدد پلیس فتای تهران بزرگ در هفته گذشته چهار نفر در قالب دو تیم مجزا دستگیر و بیش از ۴۲ میلیون عدد داروی غیرمجاز از آنها کشف و ضبط شد. تعداد زیادی از این داروها در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد نگهداری می‌شدند یا تاریخ مصرف گذشته بودند.

دستگیری ضارب پلیس
مردی که با استفاده از چاقو، یکی از سربازان انتظامی شهرستان کوه‌چنار را زخمی کرده بود بازداشت شد.
سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی فارس به سایت پلیس گفت‌: در سومین روز از فروردین امسال، ماموران انتظامی بخش «کوهمره نودان» شهرستان کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی، به یک سواری پژو پارس که با حرکات نامتعارف، نظم عمومی را برهم زده بود، دستور توقف می‌دهند اما راننده اقدام به فرار می‌کند. این خودرو که سه سرنشین داشته، به سمت یکی از روستاها فرار می‌کند اما در نهایت ماموران با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی خودرو و دستگیری راننده می‌شوند.
وی افزود: هنگام انتقال راننده به مقر انتظامی، اهالی محل به سمت ماموران حمله‌ور شده و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح کرد و متواری شد. سرباز مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، مورد مداوا قرار گرفته و مرخص شد. متهم شرور چند نوبت محل اختفای خود را تغییر داد اما سرانجام مخفیگاهش شناسایی و بعد از ۷۵ روز فرار دستگیر شد. شرور ۲۵ ساله به جرایمش اعتراف کرد و تحقیقات از او ادامه دارد.

دندانپزشک قلابی بازداشت شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری دندانپزشک قلابی خبر داد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ پیمان گودرزی در این باره گفت: این فرد که سال‌ها خود را دندانپزشک معرفی کرده بود و با فریب و اغفال مردم از آنها پول‌های هنگفت دریافت می‌کرد پس از ایجاد نارضایتی‌های متعدد مردمی توسط پلیس شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. تعدادی دستگاه‌های غیرمجاز دندانپزشکی از او کشف شد و متهم با اعتراف به جرایمش در بازداشت به‌سر می‌برد.

کشف هروئین از معده متهمان
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف یک کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین از معده دو نفر مسافرنما خبر داد.
سرهنگ محمدحسن اکبری، به مهر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه سواری پژو حامل دو نفر مشکوک شدند. در بازجویی و بررسی‌های به‌عمل آمده از مسافران این خودرو متوجه شدند که متهمان اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع کرده‌اند. یک کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین که در معده دو نفر به صورت انباری جاساز شده بود، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها