نشست تعاملی مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی دوشنبه ۸ خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۱۱۰۴۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ مدیرعامل ذوب‌آهن در این نشست گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی، برنامه ریزی کرده است که بخش امور معادن مجموعه در منطقه سنگان و شهر مشهد جهت ارتباط تنگاتنگ و دسترسی سریع و به موقع ، مستقر شود .
کوهی افزود : ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه های خود برای تامین پایدار مواد اولیه آمادگی دارد در دیگر پهنه های معدنی استان خراسان رضوی مشارکت نماید .
وی اظهارداشت: ذوب آهن اصفهان در راستای شعار سال ، رسیدن به ظرفیت اسمی و افزایش تولید به ویژه تولید محصولات ارزش افزا را در  اولویت قرار داده است که دست یابی به این هدف مستلزم تامین پایدار مواد اولیه است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم گفت : ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می باشد لذا پیشنهاد می شود که در پهنه های معدنی مربوط به زغال سنگ نیز مشارکت و سرمایه گذاری نماید .
در این جلسه در خصوص سایر موضوعات و فعالیت های مشترک بحث و بررسی شد .

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها