اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۱۰۷۲۹

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جام جم آنلاین اصفهان؛ سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است و به معنای واقعی کلمه حدیث عشق ملتی است که به پا دارنده پرچم اسلام ناب محمدی (ص) است.

خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین چهره تاریخ معاصر است، شخصیت بزرگی که با طهارت روح ، قدرت و عظمت ایمانی خود نهضت اسلامی ایران را با قیام 15 خرداد 1342 هدایت کرد و در بهمن 1357 به پیروزی رساند.بی شک چهاردهم خردادماه افزون بر تازه شدن داغ از فراق امام راحل (ره) برای فرزندان رهبر کبیر انقلاب شرح درد اشتیاق و آزمون های پایبندی به وصیت آن پیر فرزانه در وحدت کلمه و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.

امام (قدّس سرّه) یک اندیشه بیّن و محکم داشت. تبیین اندیشه امام بدون ولایت فقیه، بدون مردم داری، بدون استکبار ستیزی، بدون محروم نوازی و مبارزه با ظلم و فساد، یک نسخه غیر حقیقی و تحریف شده است.

سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی پیر جماران،ملت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام (رحمه الله علیه) بعنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه های جبهه معاندان انقلاب و نظام می دانند و برای همیشه صیانت آگاهانه و توام با بصیرت و شجاعت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش نشدنی خود تلقی می کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بر این باورند که این انقلاب مصمم تر از گذشته به راه آرمانی خود ادامه داده و با گفتمان تاثیرگذار و نفوذ فرامنطقه ای خود نظام سلطه و استکبار را بیش از پیش مقهور خواهد کرد.

اینک مدیران و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در سالگرد رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایام گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲، یاد آن امام همام را گرامی داشته و با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندند که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی نظام، که ثمره خون هزاران شهید معزز و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها