مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام:

میزان خرید گندم در ایلام ۶۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: در سال زراعی جاری تاکنون میزان خرید گندم در استان ایلام ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سعید شریفی در جلسه شورای آرد و نان استان ایلام افزود: تاکنون ۲۵۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان میزان بهای خرید گندم از کشاورزان استان بوده که تاکنون یک هزار و ۹۲۸ میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی آن نیز به تدریج پرداخت می شود.


شریفی با اشاره به اینکه میزان پرداختی به کشاورزان استان بابت خرید گندم ۷۱ درصد بوده است، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم بر اساس قیمت سال گذشته است و در صورت تغییر قیمت، مازاد آن به کشاورزان پرداخت می شود.


مدیرکل غله استان ایلام اضافه کرد: کار برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام تقریبا تمام شده و کار برداشت در مناطق شمالی استان آغاز شده است.


وی افزود: بیشترین گندم خریداری مربوط به شهرستان دهلران با ۱۷۳ هزار تن بوده است و در مجموع پیش بینی می شود بیین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود که یک رکورد در استان محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها