معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

قدرت موشکی ما هم نقش موثری در بازدارندگی دفاعی و نظامی دارد

مردم پایه بودن توان بالای دفاعی جمهوری اسلامی باعث ناامیدی دشمنان ما از عملیاتی کردن تهدیداتشان علیه ملت ایران شده است.
مردم پایه بودن توان بالای دفاعی جمهوری اسلامی باعث ناامیدی دشمنان ما از عملیاتی کردن تهدیداتشان علیه ملت ایران شده است.
کد خبر: ۱۴۱۰۸۸۴
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

سردار يدالله جواني درباره پيام رونمايي ابرموشك هايپرسونيك به خبرنگار جام‌جم آنلاين گفت: طي سال‌هاي گذشته زبان دشمنان ما همراه با ادبيات تهديد و آن هم در راستاي اقدامات نظامي بود اما توان بالاي موشكي جمهوري اسلامي ايران باعث شد كه آنها موفق نشوند تا اين تهديدات را عملياتي كنند.

وي ادامه داد: قدرت و اقتدار موشكي يكي از حوزه‌هاي دفاعي و حيطه‌هاي توانمندي‌هاي نظامي جمهوري اسلامي ايران است و هر از چندي گوشه‌هايي از اين قدرت اطلاع رساني و اعلام مي‌شود و اين رونمايي‌ها حاوي پيام‌هاي روشن به دشمنان ما در سراسر دنيا است.

معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين‌كه با اين توانمندي كه جمهوري اسلامي در حوزه قدرت موشكي پيدا كرده ايران در رديف چهار كشور داراي اين فناوري قرار گرفته است تصريح كرد: تا پيش از اين كشورهاي زيادي از قدرت موشكي برخوردار بودند با اين وصف، ابرموشك هايپرسونيك از ويژگي‌هايي برخوردار است كه تاكنون كمتر كشوري به اين فناوري در عرصه دفاعي دست پيدا كرده است.

جواني تاكيد كرد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، ايران هيچ جايگاهي در حوزه قدرت موشكي نداشت اما به بركت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و كار و تلاش‌هايي كه صورت گرفته امروز جمهوري اسلامي در رديف كشورهاي برخوردار قدرت موشكي است و قدرت موشكي ما هم نقش موثري در بازدارندگي دفاعي و نظامي است.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي ممتاز موشك هايپرسونيك گفت: اين دقت و برد موشك و ناتواني سيستم‌ها و رادرها براي رديابي و انهدام اين موشك از مزيت‌ها و قابليت‌هايي است كه اين موشك دارد و وقتي كشوري به موشكي دستيابي پيدا مي‌كند از دانش و فناوري بومي برخوردار است و با دستان پرتوان جوانان و متخصصان داخلي ساخته شده و نشان دهنده اين است كه اين قدرت، مردم پايه است و ريشه اقتدار آن در ملت ايران است.

معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: اضافه كنيم به اين توانمندي موشكي و دفاعي،  قدرت ايمان و عزم و اراده جدي ملت ايران در راستاي دفاع از اين سرزمين و استقلال و تماميت ارضي و اين نشان مي‌دهد كه دشمنان ما بايد براي هميشه از تهديد جمهوري اسلامي فاصله بگيرند و اگر اين فاصله‌گذاري انجام نشود به طور قطع تهديداتشان غير معتبر مي‌شود. گرچه تا همين الان هم تهديدات نظامي دشمنان ما نخ نما و بي‌اعتبار شده اما اين نوع توانمندي‌هايي كه به نمايش مي‌گذارد مي‌تواند يك درسي را براي دشمنان ما داشته باشد كه از اين پس با نيت مقابله و مواجه با ملت ايران از زبان تهديد استفاده نكنند چون در نهايت بي‌آبرويي را براي آنها در پي خواهد داشت.

جواني در پايان خاطرنشان كرد: زماني مقام معظم رهبري به دشمنان اين هشدار داده بودند كه زمان زدن و در رفتن گذشته و اگر يكي بزنند ده ضربه مي‌خورند. اين رونمايي نشان دهنده توانمندي‌هاي ايران براي عملياتي كردن آنچيزي است كه رهبري حكيم انقلاب اسلامي بيان فرمودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها