سخنگوی دستگاه سیاست خارجی با اشاره به مشارکت آمریکا در جنایات رژیم کودک کُش صهیونیستی، نقش حمایتی واشنگتن از تل آویو را برای کاخ سفید مسئولیت آور دانست.
کد خبر: ۱۴۱۰۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در رشته توئیتی در فضای مجازی نوشت: محمد هیثم التمیمی⁩ کودک دو ساله، بیست و هشتمین طفل معصوم فلسطینی است که در سال جاری میلادی به دست رژیم کودک‌ کش صهیونیستی به شهادت رسید. نقش حمایتی حامیان این رژیم در استمرار این جنایات روزمره؛ از منظر حقوقی و بین‌المللی مسؤلیت آور است.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: ارتکاب این جنایت هولناک، همزمان با اظهارات وزیر خارجه آمریکا در آیپک درخصوص تاریخچه حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی، اشاره او به کمک سالانه ۳.۳ میلیارد دلاری و کمک فوق‌العاده یک میلیارد دلاری و ادامه تلاش برای ادغام رژیم غاصب در منطقه، به منزله شراکت این کشور در جنایات روزمره این رژیم اشغالگر است.

محمد هیثم التمیمی از اهالی روستای «نبی صالح» در رام الله است که دو روز پیش بر اثر یورش صهیونیست‌ها به ضرب گلوله عناصر صهیونیستی به شدت مجروح شد و امروز به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها