وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران را در لابی صهونیست‌ها، با ادعای اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته ای نمی دهیم، در راستای سیاست شکست خورده فشار حداکثری بار دیگر مدعی شد همه گزینه ها روی میز است.
کد خبر: ۱۴۱۰۷۵۶

 به گزارش جام جم آنلاین، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در لابی صهیونیستی آیپک گفت: نمی توانیم به ایران اجازه دهیم به سلاح هسته ای دست یابد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه این کار را نخواهد داد.

بلینکن در در نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: ما همچنان معتقدیم دیپلماسی بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به صورت قابل تایید موثر و بادوام است اما به موازات آن، فشار اقتصادی و بازدارندگی، دیپلماسی ما را تقویت می کند.

وزیر امور خارجه آمریکا در تداوم سیاست های شکست خورده فشار حداکثری واشنگتن مدعی شد: اگر ایران مسیر دیپلماسی را رد کند، همانطور که رئیس جمهور تصریح کرده است، همه گزینه ها روی میز خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند.

وزیر خارجه آمریکا در حالیکه روابط میان واشنگتن – تل آویو در ماههای اخیر بشدت دچار تنش شده و هنوز جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به کاخ سفید دعوت نکرده است، گفت: تعهد ایالات متحده به امنیت اسرائیل آهنین است و قابل مذاکره نیست.

این مقام ارشد دولت بایدن همچنین در تداوم رفتار ایران هراسانه واشنگتن گفت که ایران همچنان بزرگترین تهدید برای اسرائیل است و نمی تواند سلاح هسته ای داشته باشد و نباید این اجازه را به ایران بدهیم.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها