نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

جابه‌جایی متعادل، راهکار رفع ترافیک اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان:

تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان انجام می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ‌ در مناطق یک، سه، پنج، شش و ۱۰ این کلان‌شهر در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۱۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ مسعود توکلی‌پور با اشاره به انجام عملیات نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های شهر اصفهان توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این مدیریت ضمن نظارت بر حسن انجام نگهداری پیشگیرانه و انجام تعمیرات جزئی، اقدام به شناسایی، اجرا و نظارت بر تعمیرات اساسی مورد نیاز تحت عنوان پروژه تعمیرات ۱۳ باب از پارکینگ‌های شهرداری کرده است.

وی افزود: این اقدام مهم به‌منظور راه‌اندازی و آماده به‌کار کردن تجهیزات پارکینگ‌ها برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و سطح ایمنی این مکان‌ها در راستای بهبود رضایت‌مندی شهروندان انجام می‌شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف پروژه تعمیرات ۱۳ پارکینگ شهرداری این کلان‌شهر تصریح کرد: آماده به‌کار بودن و افزایش بهره‌وری کمی و کیفی در پارکینگ‌های شهرداری، افزایش سطح ایمنی آن‌ها، یکپارچگی در انجام تعمیرات و حفظ کیفیت تعمیرات، کاهش هزینه‌ها با فرایند نظارت بر تعمیرات، حفظ و احیای دوباره دارایی‌های فیزیکی شهرداری اصفهان و جلوگیری از فرسودگی و اضمحلال این سرمایه‌ها، همچنین افزایش طول عمر مفید تجهیزات از جمله این اهداف است.

وی گفت: انجام تعمیرات تخصصی در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال شامل رفع نشتی، ترمیم و شوره‌زدایی، رنگ‌آمیزی، اصلاح سیستم روشنایی و تعمیرات سیستم تهویه هوا است، البته منافع این پروژه متعلق به عموم شهروندان است.

توکلی‌پور با اشاره به محل پروژه تعمیرات ۱۳ پارکینگ شهرداری تصریح کرد: پروژه تعمیرات اساسی در پارکینگ‌های مناطق یک، سه، پنج، شش و ۱۰ شهر اصفهان در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعمیرات این پارکینگ‌ها اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تیرماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و مدت پیمان آن‌ها چهار ماه است، ادامه داد: پیشرفت این پروژه تاکنون ۵۰ درصد است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی تعمیرات توسط پیمانکار واجد شرایط و تحت نظارت مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری انجام می‌شود، گفت: همزمانی و همپوشانی فعالیت‌ها و گستردگی و پراکندگی در تمام پارکینگ‌های مناطق شهر اصفهان از ویژگی‌های این پروژه است، همچنین ۲۵ میلیارد ریال برای انجام این پروژه در نظر گرفته شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها