حسن عابدینی در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید صدا وسیما البرز؛

پیام جمهوری اسلامی ایران تا دورترین نقاط پایتخت

مراسم رونمایی از هویت بصری جدید صدا وسیمای البرز با حضور مسئولین و استانی در مرکز همایش های میلاد کرج برگزار شد.
مراسم رونمایی از هویت بصری جدید صدا وسیمای البرز با حضور مسئولین و استانی در مرکز همایش های میلاد کرج برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۴۷

روز شنبه ششم خرداد ماه آیین افتتاحیه طرح ها و پروژه های تلویزیونی و فنی صدا وسیمای البرز با حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین خانواده معزز شهدا در مرکز همایش های میلاد کرج برگزار شد.در این مراسم از ۵۱ پروژه فنی و تلویزیونی اعم از مستند های تولیدی،آرم شبکه و هویت بصری جدید شبکه البرز رونمایی شد.

علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا وسیما در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:زمانی مأموریت حوزه صدا وسیمای یک استان را تکمیل میدانیم که سهم تولیدات مرکز به میزانی باشد که تایم آنتن شبکه را به صورت کامل پوشش بدهد.یعنی کاملأ محتوای سیما و رادیوی استان،مملو از تولیدات مرکز باشد.

شریفی در ادامه اضافه کرد:از سال ۱۳۸۹ که استان البرز به صورت رسمی شناخته شد در حوزه زیرساخت با کمبود هایی مواجه بودیم که ما در سال ۱۳۹۱ محلی را برای صدا وسیمای این استان انتخاب کردیم.عملأ این شبکه استانی در سال های ابتدایی توان تولیدات اختصاصی را نداشت که به لطف خداوند از ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرد ومردم باید نظر بدهند که شبکه به چه میزان پویا است.

معاون توسعه وفناوری سازمان صدا وسیما در آخر تاکید کرد:باتوجه به بازدیدی که داشتیم و اطلاعاتی که از این مرکز بدست آوردیم نظر بنده این است که باید کار ادامه پیدا کند ودر همین راستا به یکسری زیرساخت ها نیاز است.در ملاقاتی که با استاندار محترم داشتیم تقاضا شد به عنوان یاردوازدهم تیم اجرایی کشور،در همه بخش ها کمک حال ما باشند.بودجه های استان میتواند روند تغییرات را افزایش بدهد.ما میتوانیم این خدمت را به مرحله اجرایی برسانیم که به امید خداوند آنتن پخش استان از تنوع ظرفیت های موجود اعم از برنامه های خبری،ورزشی،اجتماعی ومدنی تکمیل بشود.

 

پیام جمهوری اسلامی ایران تا دورترین نقاط پایتخت

حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: پیام جمهوری اسلامی ایران باید تا دورترین نقاط پایتخت شنیده شود و بر همین اساس باید تمام هم و غم خود را برای سیگنال‌رسانی صد درصدی در کشور به کار بگیریم.

عابدینی افزود: هویت محوری یعنی اینکه ما در ایران اسلامی شاهد فرهنگ‌ها، خرده فرهنگ‌ها، آداب و سنن و زبان و لهجه‌های مختلف هستیم و بر همین اساس یکی از وظایف صدا و سیما در این دوره این است که همه اینها در قاب رسانه دیده شوند و معتقدیم که سهم این حوزه گسترده باید هم در آنتن ملی  و هم استانی به قدر کفایت دیده شود و در این مسیر حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه البرز یکی از استان‌های منحصر به فرد کشور است؛ گفت: این استان هم در دوران دفاع مقدس و هم آخرین اغتشاشات که همه کفر، یهود و نصارا و... یک جنگ احزاب بر ضد انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند در دوره دفاع مقدس شهید فهمیده اقدامی کرد که هنوز بر تارک فرهنگ دفاع مقدس می‌درخشد. در دوران اغشاشات هم خون شهید عجمیان توانست بر همه سرمایه‌گذاری که دنیای کفر ضد جمهوری اسلامی تدارک دیده بود غلبه کند.

مسئولیت صدا و سیما در تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی، خطیر است

استاندار البرز در سخنرانی این مراسم گفت: صدا و سیمای استان باید در راستای تحقق جهاد تبیین با هدف امیدآفرینی و انعکاس کارآیی نظام ودولت، نقش ویژه و اثرگذار خود را ایفا کند و حلقه وصل دولت و مردم باشد.  

او افزود: استان البرز در جوار پایتخت علیرغم نوپایی، با انتظار بالایی از سوی مخاطبان برخوردار است و مردم خواهان برنامه هایی باکیفیت هستند.

 

مجتبی عبداللهی از تلاش های مدیرکل و پرسنل خدوم صدا و سیمای استان در جهت انعکاس اقدامات صورت گرفته برای جبران زیرساخت های عقب مانده استان و ایجاد امید و نشاط در البرز قدردانی کرد.

 

صدا و سیمای البرز کمک حال مدیران جهادی خواهد بود

 

علی‌صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای استان البرز، به منظور بهره برداری از پروژه‌های صدا و سیما گفت: مجموعه صدا و سیمای ما در استان، تمام توان خود را بکار گرفته است تا در مسیر ارائه خدمات فرهنگی به شایستگی مردم البرز اقدام کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امیدوارم در آینده بتوانیم رضایت مردمی را کسب کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر شبکه البرز به عنوان شبکه پیشرفت‌مدار فعالیت می‌کند و کمک حال مدیران این استان است.

وی خاطرنشان کرد: به تأسی از مدیران ارشد صدا و سیما این دولت را یک فرصت می‌دانیم و در راستای امیدآفرینی اقدام خواهیم کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها