مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۶۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۸۹ وسیله نقلیه در راه‌های بین استانی کشور تردد داشتند که نسبت به اردیبهشت‌ سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۴۴

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای بر اساس اطلاعات سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور، متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به اردیبهشت‌ سال گذشته نیز هفت درصد افزایش داشت که نشان دهنده افزایش سفرها در سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

این گزارش می‌افزاید: متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک نسبت به فروردین‌ امسال چهار درصد کاهش داشت که نشان دهنده کاهش سفرها در ماه جاری نسبت به ماه گذشته به دلیل تعطیلات نوروز است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تردد بین استانی وسایل نقلیه در تاریخ سوم اردیبهشت با ۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۹۴۰ وسیله نقلیه همزمان با موج بازگشت سفرهای عید فطر و کمترین تردد نیز در تاریخ ۳۱ اردیبهشت با یک میلیون و ۹۲۸هزار و ۵۱۴ وسیله نقلیه ثبت شد.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، بیشترین افزایش تردد بین استانی وسایل نقلیه مربوط به استان‌های بوشهر با ۳۹ درصد، کهگیلویه و بویراحمد با ۳۶ درصد و ایلام با ۳۲ درصد، همچنین بیشترین کاهش تردد مربوط به استان‌های لرستان، مازندران و کردستان به ترتیب با ۱۱، چهار و یک درصد بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها