مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی ۱۱ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی حضور ۲ میلیون زائر برای مراسم سالگرد ارتحال امام از اعمال محدودیت های ترافیکی مسیرهای منتهی به مرقد امام در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید کمال هادیانفر ظهر یکشنبه در بازدید از آزادراه قم - تهران با حضور در عوارضی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌هایی که صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تا ۲ میلیون زائر حضور خواهند یافت که تردد اکثر آنان با خودرو است.

رئیس پلیس راهور فراجا بیان داشت: آزاد راه قم- تهران از پرترددترین محورها در روزهای ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خواهد بود که در این ایام تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

سردار هادیانفر در توصیه به زائران پیاده مرقد امام راحل گفت: از زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام راحل حرکت می‌کنند درخواست داریم که در زمان شب و کاهش دید با وسایل روشنایی ادامه مسیر دهند و از پشت سر خودروها حرکت نکنند.

وی عنوان داشت: رانندگان خودروهای اتوبوس نیز باید معاینه فنی خودروی خود را کنترل کنند و نسبت به بستن کمربند ایمنی مسافران نیز اهتمام داشته باشند.

هادیانفر گفت: امیدواریم با تلاش مأموران پلیس راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل بدون مشکل ترافیکی و حادثه برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها