مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام خبر داد:

آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در ایلام

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام خبر داد:

ایجاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان ایلام

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۲۰۷ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان ایلام ایجاد شده است، گفت: بانک اطلاعاتی اشتغالزایی بنیاد برکت در ایلام قابل راستی آزمایی است.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۴۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ محمد زارع افزود: بنیاد برکت یکی از نهادهای زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، برای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان تلاش می کند.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته پنج هزار و ۲۰۷ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان ایجاد شده است، بیان کرد: تمامی اطلاعات موجود طرح های اشتغالزایی ایجاد شده در بانک اطلاعاتی بنباد برکت موجود است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام تصریح کرد: برای راستی آزمایی آمارهای اشتغال در بنیاد برکت آماده همکاری با رسانه ها هستیم و حاضریم بانک اطلاعاتی طرح های ایجاد شده را در اختیار منتقدان قرار دهیم.


زارع تاکید کرد: ۸۰ درصد طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان ایلام در روستاها ایجاد شده که مهمترین هدف آن بازگشت مردم به روستاهاست.


وی تصریح کرد: کارگروه اشتغال بنیاد برکت در روستاها با حضور خود معتمدان و دهیاران روستاها انجام و حتی چند مرحله برای پرداخت تسهیلات راستی آزمایی صورت می گیرد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی توسط بنیاد برکت با سود ۴ درصد و با بازپرداخت پنج ساله صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها