به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان؛

فاینانس یک میلیارد دلاری اختصاص یافت

با حضور استاندار خوزستان آغاز شد؛

عملیات احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان

عملیات احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۸۱

جام جم آنلاین - خوزستان، عملیات احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان روز شنبه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

استاندار خوزستان در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: مردم شادگان همواره در صحنه های مختلف در دفاع از انقلاب حضور داشتند و وظیفه ماست در کنار این مردم باشیم و مشکلات آنها را کاهش دهیم. نخبگان شهرستان به مسئولین کمک کنند تا جریان خدمت رسانی و توسعه در این شهرستان شکل بگیرد.

وی افزود: ما از تالاب، بندر و دریا استفاده بهتری میتوانیم داشته باشیم. با وجود تلاش دشمنان برای بر هم زدن روابط ما با همسایگان با دیپلماسی دولت مردمی امروز کشورهای منطقه به دنبال گسترش روابط با ما هستند و با توجه به شرایط جدیدی که در منطقه ایجاد شده است شادگان میتواند نقش مهمی از لحاظ تجارت و اتصال به اقتصاد بین الملل داشته باشد.

حسینی محراب ادامه داد: باید یک سازگاری بین تولید، اشتغال و فعالیت های صنعتی از جمله فولاد و پتروپالایش با محیط زیست، تالاب و دریا ایجاد کنیم و موانع موجود را از طریق راهکارهای علمی و متناسب برطرف نماییم به گونه ای که صیانت از محیط زیست در کنار توجه به امر اشتغال و تولید محقق شود.

وی بیان‌کرد: بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان از عمر بالایی برخوردار است که امکان ارائه خدمات مطلوب را ندارد بنابراین با بهره‌برداری از بیمارستان جدید شهرستان، بخش زیادی از مراجعات بیمارستان قدیمی کاهش خواهد یافت.

حسینی‌محراب با اشاره به روابط گسترده شهرستان شادگان با کشور عراق گفت: مردم و عشایر شادگان از قدیم ارتباطات نزدیکی با کشور عراق داشتند و با بهره‌برداری از بیمارستان جدید زمینه لازم برای رونق توریست درمانی در استان فراهم می‌شود.

گفتنی است بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان با در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و در چهار طبقه به صورت پلکانی با اعتبار ۲ هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال و به مدت ۲ سال احداث خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها