در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با شهردار شاهرود؛

قرارداد مشارکت ساخت یک مجتمع مسکونی نهایی شد

امام جمعه شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی آب در این شهرستان، گفت: مسئولان باید برای تامین آب پایدار در شاهرود تلاش کنند.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۷۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه با توجه به گرمای هوا و در پیش بودن تابستان وضعیت آب شرب مردم شهرستان به حالت بحرانی در آمده است، ابراز داشت: برای حل مشکل موجود در وهله نخست می‌بایست صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توسط مردم صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه باید صرفه‌جویی در مصرف آب به صورت فرهنگ تبدیل شود، افزود: دیگر اقدام مهم در این حوزه باید تلاش برای فرهنگ سازی مصرف آب و برق در رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گیرد.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه آگاهی و دانش مردم و مسئولان در حوزه تأمین آب باید ارتقا یافته و به روز شود، ابراز داشت: قطعاً می‌توان با کمک گرفتن از فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان از این بحران گذر کرد.

امینی ضمن بیان اینکه باید در حوزه مدیریت منابع آب از متخصصان ذی‌ربط کمک گرفته شود، تصریح کرد: استفاده از نظر متخصصان این حوزه می‌تواند در کوتاه مدت برای تأمین آب نقش مؤثر ایفا کند.

وی ضمن بیان اینکه از مسئولان مربوط انتظار می‌رود تا نسبت به تأمین آب پایدار شهرستان تلاش بیشتری کنند، افزود: اگرچه اقداماتی صورت می‌گیرد اما در دراز مدت جوابگوی نیاز شهرستان نیست و باید راه حل مناسب تدبیر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها