همزمان با یکصدوپانزدهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان؛

بازدید مدیر عامل شركت ملی نفت ایران از نخستین چاه نفت ایران و غرب آسیا

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه کار نمایشگاه بین المللی نفت

۶۴ دستگاه حفاری ناوگان شرکت در مدار عملیات قراردارند

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه ۶۴ دستگاه حفاری ناوگان خشکی و دریایی این شرکت هم اکنون در مدار عملیات قراردارند، گفت: بازسازی و نوسازی ۹ دستگاه موجود دیگر و تامین دکل های جدید از اولویت های سازمان و با جدیت در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۱۰

جام جم آنلاین - خوزستان، به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی در چهارمین و آخرین روز کاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران ، افزود: با توجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر توسعه میادین و افزایش تولید شرکت و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در پیشبرد اهداف و برنامه های کلان صنعت نفت، این شرکت برنامه های راهبردی خود را در سال ۱۴۰۲ بر محور چابک سازی ناوگان در بخش های عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و تخصصی متمرکز کرده است.
وی درباره چیدمان هم اکنون دستگاه های حفاری شرکت در مناطق عملیاتی اظهار کرد: در زمان حاضر ۳۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی شرکت در پروژه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مدار عملیات قرار دارد.

مکوندی گفت: ۷ دستگاه حفاری دیگر نیز در پروژه های طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب، ۷ دستگاه در طرح توسعه میادین غرب کارون ( پروژه ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی) ، پایدار غرب، سپهر و جفیر به کارفرمایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۶ دستگاه در طرح های شرکت نفت مناطق مرکزی مشغول به کار است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: همچنین ۱ دستگاه حفاری در پروژه های دریایی شرکت نفت فلات قاره، ۲ دستگاه در پروژه توسعه بخش خشکی میدان گازی کیش به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس، ۳ دستگاه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و یک دستگاه در پروژه حفاری چاه های زمین گرمایی (ژئوترمال) مربوط به وزارت نیرو در حال فعالیت عملیاتی می باشد.

وی اظهار کرد: رویکرد دانش محور، ارتقای کیفی ناوگان حفاری و خدمات جانبی ، کار طبق برنامه، مدیریت زمان و کاهش انتظارات و توسعه همکاری و مشارکت با شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت و به موازات آن توجه به ساخت داخل و استفاده از توان و قابلیت های صنعتگران داخلی و شرکت های دانش بنیان از سرفصل های برنامه های سال جاری به شمار می آید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها