همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت

كتاب "كاربرد شبكه های عصبی مصنوعی در مهندسی نفت" رونمایی شد

همزمان با چهارمین و آخرین روز نمایشگاه بین المللی نفت اعلام شد:

حفاری و تکمیل ۲۱ حلقه چاه نفت و گاز در دو ماه نخست سال توسط شرکت ملی حفاری ایران

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۲۱ حلقه چاه های نفت و گاز در دو ماه نخست امسال با ‌کاربست ناوگان حفاری این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۸۰

جام جم آنلاین - خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) همزمان با چهارمین و آخرین روز کاری بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توضیح داد: از این تعداد چاه دو حلقه توسعه ای توصیفی و ۱۹ حلقه تعمیری،تکمیلی بوده است. 


وی گفت: از این چاه ها ۱۹ حلقه در گستره پنج شرکت بهره برداری زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، یک حلقه در پروژه های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری شد.‌ 


افشار با بیان اینکه متراژ حفاری چاه ها در این مدت ۱۴ هزار و ۱۲۹ متر به ثبت رسید ، افزود: در زمان حاضر ۱۷ دستگاه حفاری ناوگان شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی به ویژه جنوب غرب کشور است. 


شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت های بالا دستی تابع شرکت ملی نفت ایران و بزرگترین شرکت حفاری در منطقه ، افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک دارد و با برخورداری از تجهیزات، ابزار تخصصی و متخصصان مجرب توان ارائه ۲۵ نوع خدمات فنی و مهندسی به موازات عملیات حفاری را دارا می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها