معرفی برخی از نرم افزار‌های کاربردی اندرویدی سلامتی را در ادامه بخوانید.
معرفی برخی از نرم افزار‌های کاربردی اندرویدی سلامتی را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۶۷

صدای طبیعت برای خواب
Sleep Sounds
امتیاز:‌ ۴٫۹
اگر از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برید یا مدت زیادی طول می‌کشد تا به خواب بروید، Sleep Sounds می‌تواند این مشکل را حل کند. این نرم‌‌افزار مجموعه بزرگ و متنوعی از صداهای طبیعت مانند باران، صداهای مخصوص خواب و مدیتیشن،‌ نویز سفید و بسیاری موارد دیگر دراختیار شما می‌گذارد و این امکان را می‌دهد تا صداهایی را که دوست دارید و به آرامش شما کمک می‌کند، با هم ترکیب کنید.

اندازه‌گیری کالری
MyFitnessPal
امتیاز:‌ ۴٫۵
شاید بزرگ‌ترین مانع سر راه کاهش وزن، میزان مصرف مواد غذایی باشد. MyFitnessPal این کار را برای شما آسان می‌کند: به کمک این نرم‌‌افزار می‌توانید غذاهایی که می‌خورید در پایگاه داده‌ای با بیش از ۶ میلیون آیتم، به سرعت جست‌وجو و پیدا کنید. کافی است وزن مدنظر خود را تعیین کنید تا نرم‌‌افزار محاسبه کند روزانه چه مقدار کالری برای رسیدن به وزن دلخواه خود مصرف کنید.

خواب ‌آرام
Lona
امتیاز:‌ ۴٫۳
Lona یکی از بهترین گزینه‌های موجود در پلی‌استور برای افرادی است که می‌خواهند بعد از پشت سر گذاشتن روزی پراسترس و طاقت‌فرسا، خواب آرامی داشته باشند. این نرم‌‌افزار هر شب با برنامه‌ای متشکل از فعالیت‌های تن‌آرامی، داستان‌گویی و صداهای آرامش‌بخش، افکار استرس‌زا و ناراحت‎کننده را از شما می‌گیرد و حس و حال شما را برای تجربه خوابی آرام آماده می‌کند.

تمرین تنفسی
Calmaria
امتیاز:‌ ۴٫۴
Calmaria که جزو اپ‌های ضروری روزانه گوگل انتخاب شده، ابزاری برای انجام تمرینات تنفسی است. مزیت این نرم‌‌افزار سادگی بی‌نظیر آن است. تنها با فشار آیکون خورشید در وسط صفحه نمایشگر می‌توانید تمرینات تنفسی خود را برای غلبه بر استرس و اضطراب شروع کنید.هر جلسه این تمرین شامل چهار ثانیه‌ نفس را در ریه فرو بردن، هفت ثانیه نفس را در سینه حبس کردن و هشت ثانیه بازدم و چهار بار تکرار این مراحل است. این نرم‌‌افزار کاملا رایگان است و هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای ندارد. هدف Calmaria این است که حس و حال شما را بهتر کند.

تمرین تمرکز و خواب‌ آرام
Headspace
امتیاز:‌ ۴٫۶
استرس کمتر، خواب راحت‌تر، زندگی شاداب‌تر. Headspace به شما مهارت مدیتیشن را در چند دقیقه در روز می‌آموزد و آرامش را به ذهن شما هدیه می‌کند. این نرم‌‌افزار شامل صدها برنامه حرفه‌ای مدیتیشن درباره موضوعات مختلف از جمله مدیریت استرس و اضطراب برای خواب راحت، رشد فردی و سلامت ذهنی است. در هرجا و هر زمانی‌که افکار و احساسات منفی به سراغ شما آمد،‌ کافی است با به همراه داشتن هندزفری و باز کردن این نرم‌‌افزار، آرامش را به ذهن خود بازگردانید.

تمرینات تناسب اندام
FitOn
امتیاز:‌ ۴٫۸
یکی از بهترین نرم‌‌افزار‌های اندروید برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام FitOn است. این نرم‌‌افزار شامل تمرینات متنوع و رایگانی است که می‌توانید آن را در هر جایی انجام دهید و از آموزش مربیان مشهور تناسب اندام بهره ببرید. به کمک صدها ویدئو و مقاله آموزشی در این نرم‌‌افزار می‌توانید با انجام تمرینات در خانه، باشگاه یا حتی محل کار به وزن دلخواه خود برسید، استقامت بدنی خود را افزایش دهید یا استرس خود را کاهش دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها