سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: روابط عمومی بهترین و زیباترین پل ارتباطی برای اطلاع رسانی از حوزه عمل به حوزه خدمت است.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۳۶

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: سید محمد آقامیری در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز افزود: روابط عمومی ها کار یک لشکر را می کنند و نگاه رهبر به روابط عمومی نیز همین بوده و در این راستا نیز موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند.

وی با بیان اینکه خیلی از مسایل را با عمل به جهاد تبیین می توان حل کرد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران به دنبال گرفتن آرامش مردم، ایجاد ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند و در این راستا به شدت تلاش می کنند و روابط عمومی ها باید با عمل به جهاد تبیین، تلاش های دشمنان را ناکام بگذارد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: آنچه که مردم به دنبال آن هستند را باید در اختیار آنان قرار داد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر کاری می کنید به مردم اطلاع رسانی کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

آقامیری، ادامه داد: برنامه ای تدوین شده و در طول این برنامه قرار است کارهایی انجام شود بنابراین باید کارهایی که در قالب این برنامه در زمینه تولید، هم افزایی و اعتمادسازی انجام می شود را روابط عمومی ها اطلاع رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در حد مشاور برای رییس هستند، یادآور شد: اگر تمام استان ها و سازمان های جهادکشاورزی جایگاهی را روابط عمومی ها در حد مشاور ندیده اند، اعلام کنند تا از تهران ابلاغ شود.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه بهترین مشاور برای رییس، مسوول روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و خدمت است و باید نگاه ویژه به آن ها داشت چرا که حوزه روابط عمومی، حوزه اقناع سازی است.

آقامیری، با تاکید بر جایگاه ویژه روابط عمومی ها، افزود: گاهی اوقات می توان دشمن را مایوس کرد حتی اگر کاری نشده باشد، در حالی که کارهای زیاد انجام شده و اگر این کارها اطلاع رسانی نشود موجب خوشحالی دشمنان می شود.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در طول انقلاب، یادآور شد: مردم تبریز در طول انقلاب دین و وظیفه خود را به انقلاب ادا کرده و همیشه پای انقلاب و نظام بوده اند و دیدارهای مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب نیز حاکی از از ولایتمداری مردم این شهرستان است و هرچقدر به این مردم خدمت کنیم، کم است.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: هم اکنون پنج درصد از اراضی کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی قرار داشته و ۱۴ درصد از تولیدات در بخش کشت آبی و ۱۲ درصد در بخش دیم در این استان است.

آقامیری، ادامه داد: بخشی از امنیت غذایی مردم که مورد تاکید رهبری بوده، در بخش کشاورزی این استان تولید می شود و این تلاش لبیک گویی به ندای رهبری است و بنده نیز به عنوان یک سرباز کوچک و خادم بخش کشاورزی که به این بخش عرق دارم، تمام تلاش خود را تا لحظه ای که مسوولیت به عهده من است، انجام خواهم داد.

170339765

آذربایجان شرقی در راستای تحقق فرمایشات رهبری برای تامین امنیت غذایی گام برمی دارد

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این گردهمایی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، گفت: این استان با استفاده از ظرفیت های موجود به عنوان یکی از استان های مهم کشور برای عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص تلاش می کند و این کار دور از دسترس نیست.

زین العابدین خرم، با اشاره به ظرفیت های این استان در بخش کشاورزی، افزود: ارزش افزوده جهادکشاورزی استان در سال های گذشته کمتر از هفت درصد بود که هم اکنون این ارزش افزوده به ۱۳ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این استان در سال گذشته از استان های کم بارش کشور بود، اظهار داشت: با این وجود در سال گذشته میزان تولیدات در عرصه های مختلف کشاورزی ۱.۵ میلیون تن افزایش یافت.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار گلخانه در سطح این استان ایجاد شده به طوری که این میزان برابر یک سوم کل موجودی گلخانه های استان بوده و یکی از عوامل توسعه و پیشرفت استان از مسیر کشاورزی دنبال می شود.

خرم، با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از بخش کشاورزی این استان، ادامه داد: در سال های اخیر سه شهرک خیلی بزرگ کشاورزی و گلخانه ای در استان مانند شرکت های کشت و صنعت بزرگ کشور که در مدت ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته ایجاد شده، در این استان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در اطلاع رسانی عملکرد دستگاه ها و سازمان ها به مردم، یادآور شد: روابط عمومی ها زبان گویای و پل ارتباطی سازمان در کار توسعه ای بوده و می توانند نقش اثرگذاری در این زمینه ایفا کنند

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها