یکی از ماموران مرزبانی در راستای تامین امنیت مرزهای جنوب شرقی کشور به شهادت رسید.
یکی از ماموران مرزبانی در راستای تامین امنیت مرزهای جنوب شرقی کشور به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۴۰۸۳۹۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان‌، بیست و چهارم اردیبهشت امسال مرزبانان هنگ مرزی زابل‌ در شمال استان سیستان و بلوچستان که برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان شده بودند، هنگام درگیری با قاچاقچیان و معاندان مسلح، یکی از کارکنان‌ بر اثر اصابت گلوله مجروح می‌شود. سروان قربانعلی پیری، جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد اما پس از دو روز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید‌.

مرگ ۲ زن و بیمار عراقی در بیمارستان
دو زن مبتلا به بیماری دیسک کمر و یک مرد عراقی موقع عمل پیکرتراشی در سه بیمارستان جداگانه در پایتخت فوت شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بعدازظهر بیست و ششم اردیبهشت امسال، یکی از ماموران کلانتری ابوسعید در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به او اطلاع داد که زن میانسالی هنگام عمل جراحی در بیمارستان فوت شده است. بررسی‌ها نشان داد، زن میانسال بیماری دیسک کمر داشته و برای جراحی به بیمارستان منتقل شده بود. قبل از جراحی و بعد از تزریق داروی بیهوشی حالش بد شده و تلاش‌های کادر درمان نتیجه نداشته و او فوت شده است. خانواده‌اش از کادر درمان شکایت داشتند. در حالی که تحقیقات پلیسی ــ قضایی روی این پرونده ادامه داشت دو ساعت بعد بازپرس جنایی از طریق ماموران کلانتری پاسداران پایتخت با خبر شد که یک زن جوان نیز بیماری دیسک کمر داشته، یک هفته قبل در بیمارستان عمل کرده و تحت درمان بود که ناگهان فوت شده و خانواده‌اش از کادر درمان و پزشک معالج او شکایت دارند. هنوز ساعاتی از مرگ دو بیمار زن در دو بیمارستان تهران نگذشته بود که مرگ مردی ۳۵ ساله که تبعه کشور عراق بود از سوی ماموران کلانتری نیاوران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با دستور قضایی تحقیقات در ارتباط با مرگ مرد عراقی آغاز و معلوم شد او چند روز قبل به ایران آمده و به همراه مترجم خود برای عمل پیکرتراشی به بیمارستانی در شمال تهران رفته بود. او عصر سه‌شنبه هنگام عمل پیکرتراشی در بیمارستان فوت شده بود.

نجات کودک ربوده شده در بردسیر
افرادی که پسر ۶ ساله‌ای را از بوشهر ربوده و به بردسیر منتقل کرده بودند، بازداشت شدند.
سرهنگ منصور رمضان‌نژاد‌، فرمانده انتظامی بردسیر استان کرمان به ایسنا گفت‌: پس از ارائه گزارشی از پلیس بوشهر مبنی بر ربوده شدن یک پسر ۶ ساله و احتمال ورود خودروی حامل این کودک به استان‌های همجوار، موضوع به همه واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر اعلام شد. سرانجام ماموران پاسگاه انتظامی کوه پنج با اجرای طرح مهار خودروی مورد نظر را هنگام عبور از محور «سیرجان-بردسیر» شناسایی و متوقف کردند‌. این گروگان در کمتر از دو ساعت از زمان گزارش وقوع گروگان‌گیری آزاد و پنج متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان‌های شمال شرق کشور بودند بازداشت شدند. آنها اعتراف کردند که با انگیزه اختلاف خانوادگی کودک را ربوده‌اند.

فرار قاتل افغان بعد از ۲ جنایت
مردی بعد از خارج شدن از دادسرا همسرش را به گلوله بست و او را کشت و ساعاتی بعد فرد دیگری را هم به قتل رساند. علیرضا شمس، دادستان شهرستان ورامین به میزان گفت: ساعت ۹‌صبح چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت امسال، در پی شکایت خانمی از همسرش که هر دو از اتباع خارجی بودند، پرونده‌ای تحت عنوان ایراد ضرب‌وجرح عمدی و توهین، در دادسرای ورامین تشکیل شد. پس از خروج از دادسرا و در مقابل اداره برق، همسر این خانم با استفاده از سلاح گرم، اقدام به تیراندازی به سمت او کرد و این زن به قتل رسید. فرد ضارب در یکی از شهر‌های اطراف محل وقوع جرم مخفی شده و با استفاده از سلاح اقدام به قتل فرد دیگری از اتباع همان کشور کرده است. انگیزه‌ او خانوادگی بوده و تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها