رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد:

کشف ۱۵۰ تن گوشت و مرغ احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر روغن خوراکی و یک تن برنج احتکار شده از انباری در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مقابله با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انباری در محدوده خیابان مولوی تهران را دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه حاکی از صحت گزارش دریافتی بود، گفت: در همین راستا تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به هماهنگی با مقام قضائی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید کردند که در جریان این بازدید ۱۸ هزار و ۷۰۵ لیتر روغن خوراکی و یک تن برنج احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۰میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، اظهارکرد: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، محل مذکور نیز پلمب شده و اموال مکشوفه با دستور قضائی توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها