رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، به نصب نیروگاه های خورشیدی بر پشت بام منازل مددجویان تحت حمایت با هدف ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۸۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، با تاکید بر اینکه نصب نیروگاه های خورشیدی بر پشت بام منازل مددجویان، درآمد پایدار برای آنان ایجاد می کند، گفت: یکی از برنامه های اساسی حوزه اشتغال در سال جدید، ایجاد بستر مناسب در راه اندازی نیروگاه های خورشیدی است.

علیزاده با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای جهت دهی مطلوب به این برنامه، ادامه داد: کارشناسان اداره برق و مجری طرح نیروگاه های خورشیدی، با حضور بیش از صد مددجوی تحت حمایت، در دوره آموزشی از نحوه اجرا، راه اندازی، نگهداری و میزان درآمد حاصل از این پروژه، آموزش های لازم را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه امسال در مرحله اول ۱۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد، افزود: درحال حاضر ۳۰ نیروگاه خانگی به شبکه متصل و ۷۰ مورد نیز در لیست تخصیص تسهیلات برای راه اندازی قرار دارد، همچنین کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد هم درحال بررسی پرونده متقاضیان زیادی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان را مهمترین مسیر خودکفایی آنان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با تمرکز بر این پروژه، درمرحله اول ۱۰۰ نیروگاه خورشیدی برای مددجویان راه اندازی کنیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها