فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۳۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌ فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همه سامانه‌ های پدافند هوایی در سراسر کشور در سطح بسیار خوبی ارتقا یافته‌اند، اظهار داشت: تجهیزات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف بهترین تجهیزات دفاعی به‌روز دنیا محسوب می‌شود.

امیر صباحی‌فرد افزود: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سامانه‌های قدرتمندی است و ما آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین درباره الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند.

وی ادامه داد: نیروی پدافند هوایی دائماً در حال پیشرفت بوده و ما در مقاطع مختلف زمانی، شاهد اضافه شدن سامانه‌هایی هستیم که در داخل کشور و به دست جوانان و نخبگان ایرانی ساخته می‌شود.

امیر صباحی‌فرد سپس با اشاره به اذعان دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی عنوان کرد: پهپادهای ساخته شده به دست نیروهای مسلح کشورمان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادها در دنیا محسوب می‌شوند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها