حفاری متروی اسلامشهر به زودی به پایان می‌رسد

خریداری ۲۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

سوم آذر 1401 بود که رئیس جمهور در اسلامشهر وعده افتتاح درمانگاه بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر در دهه فجر را داد، اکنون ۳ ماه از زمان تحقق آن وعده گذشته و در همین راستا نیز معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت و درمان ضمن بازدید از این پروژه گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بزودی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۴۰۷۴۳۸

دکتر بهروز رحیمی که عصر دیروز با همراهی دکتر میر محمدی نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس از آخرین وضعیت این بیمارستان بازدید کرد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روند تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر که از ۱۴ سال پیش آغاز شده در یک سال گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به بازدید سال گذشته رئیس جمهور کشورمان از این بیمارستان و تاکید دکتر رئیسی بر تسریع در آماده سازی و آغاز خدمات دهی درمانگاه این مجموعه عظیم درمانی افزود: در حال حاضر ساختمان درمانگاه تخصصی بیمارستان آماده شده و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران در تلاش است تا با تجهیز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این درمانگاه را راه اندازی کند.

معاون وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: تاکید دولت و وزارت بهداشت و درمان این است تا ان شاءا… احداث این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها