استاندار گلستان در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان

نهادینه کردن چشم انداز استان با همکاری روابط عمومی ها اتفاق می افتد

استاندار گلستان در قرارگاه جهاد تبیین استان

پیوست اطلاع رسانی برای تمامی پروژه ها ضروری است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات دولت سیزدهم در مسیر خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: با توجه به اهمیت بیان و تبیین خدمات پیوست اطلاع رسانی برای تمامی پروژه ها ضروری است و تجربه نشان داده هرجا تبیین درستی صورت گرفته ، بازخوردها مناسب و ارزشمند بوده است.
کد خبر: ۱۴۰۷۳۲۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دکتر علی محمد زنگانه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران ، تصریح کرد: در هر مقطعی اجرای درست فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی زمینه موفقیت، شکوفایی و پیشرفت را فراهم کرده است.
وی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی که کشور امروز در حال پرداخت است گفت: بیش از ۲ دهه رهبر معظم انقلاب بر موضوعات فرهنگی تاکید داشته و از عباراتی نظیر تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی،  شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی استفاده کردند و فرمودند که عرصه فضای مجازی بگونه ایست که جوانان مارا قتل عام می کند.
استاندار گلستان یادآور شد: متاسفانه بسیاری از خدعه ها و دسیسه ها در بستر فضای مجازی صورت می گیرد و پرهیز از انتشار موضوعاتی که موجب اعتماد زدایی در جامعه می شود توسط رسانه ها و صداو سیما ضروری است.
دکتر زنگانه توجه به امید آفرینی و اعتماد افزایی در جامعه را پراهمیت دانست و گفت: توجه به اطلاع رسانی در اجرای پروژه ها و برنامه ها یک سرمایه گذاری است و نباید نگاه هزینه ای به آن داشت.
وی تاکید کرد: توجه به شبکه توزیع و انتشار اخبار مسئله ای مهم است و با درایت و هوشمندی باید اخبار خدمات و اقدامات ارزشمند را به جامعه مخاطبان برسانیم.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت کارایی کمیته ها ، یادآور شد: تشکیل کمیته ای با حضور جوانان و از اقشار مختلف جامعه ضروری است و مردمی سازی و استفاده حداکثری از بسیج اقشار، نهادهای غیر دولتی و صنفی در جهاد تبیین موثر است.
همچنین در این جلسه معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: پیاده سازی طرح ملی جهاد تبیین و قرارگاه در سطح استانی شکل گرفته و باید جهاد تبیین به صورت مردم پایه دنبال شود.
سردار یدالله جوانی یادآور شد: در تمام عرصه ها باید حرکات و اقدامات جهادی باشد تا بتوان از برهه های سخت عبور کرد.
وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی امروز اذعان دارند که قدر به مقابله نظامی با ایران نیستند و این افتخار بزرگ است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطر نشان شد : در جهاد تبیین به دنبال خنثی سازی خدعه فاصله سازی بین مردم و حکومت و رهبری هستیم و البته منطق در جهاد تبیین منطق گفتگو است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها