«جام‌جم» تاثیر افزایش نرخ شیر‌خام بر قیمت لبنیات را بررسی می‌کند

بازی تکذیب و گرانی

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران:

نرخ شیر خام اعلام شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران گفت:‌شورای قیمت گذاری نرخ شیر خام را کیلویی 15 هزار تومان تصویب کرد.
کد خبر: ۱۴۰۷۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی عالی در گفت و گو با فارس از تصویب نرخ جدید شیر خام در شورای قیمت گذاری خبر داد و گفت: این قیمت درجلسه روز گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی مصوب شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران درباره جزئیات این افزایش قیمت افزود: این قیمت برای پایه چربی 3.2 درصد است و قرار شد به ازای هر یک دهم افزایش چربی 200 تومان به پایه قیمتی اضافه شود.

وی افزود: نرخ شیر خام پیش از این کیلویی 12 هزار و 700 تومان بود که با این افزایش قیمت حدود رشد 25 درصدی نرخ شیر خام را شاهد خواهیم بود.

عالی این را هم گفت: این نرخ تصویب اما سرپرست وزارت جهاد کشاورزی قرار شد این قیمت را در هیئت دولت کسب تکلیف و نهایی کند.

افزایش نرخ شیر خام روی قیمت سایر فراورده های لبنی هم تاثیر می‌گذارد.

شو‌رای قیمت گذاری 11 نفر عضو دارد و نمایندگان دولتی و کشاورزان حضور دارند؛ وزیر جهاد کشاورزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی، رئیس اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دو نفر کشاورز خبره با حکم وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد ملی گندمکاران و دو نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از اعضای شورای قیمت‌گذاری هستند.این شورا قیمت محصولات کشاورزی را تعیین می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها