توسط جمعیت هلال احمر خوزستان برگزار شد:

دوره توان افزایی کوهستان ویژه نجاتگران برادر خوزستان

با محوریت اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه

برگزاری توان افزایی نجاتگران هلال احمر خوزستان

معاون امدادونجات هلال احمر خوزستان از برگزاری دو دوره توان افزایی ویژه نجاتگران خواهر و برادر این استان به میزبانی هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۶۰

جام جم آنلاین - خوزستان،  امیرعباس نجفی اظهار کرد : با توجه به آغاز هفته هلال احمر از ١٦ اردیبهشت ماه دو دوره توان افزایی ویژه امدادگران و نجاتگران استان بصورت مجزا ویژه خواهران و برادران برگزار شد .

وی افزود : دوره اول ویژه برادران با میزبانی شهرستان هندیجان و شرکت ٤٠نفر نجاتگر از  شهرستانهای هندیجان ، بهبهان ، امیدیه ،آقاجاری، ماهشهرو رامهرمز در پایگاه امداد جاده ای شهید امدادگر محمدعلی صابری این شهرستان برگزار و دوره دوم نیز به میزبانی پایگاه امداد جاده ای دهلاویه یادمان شهیدچمران دشت آزادگان ویژه خواهران برگزار شد که ٤٠نفر شرکت کننده نیز از شهرستانهای اهواز ، اندیمشک ، آبادان ، خرمشهر ،دزفول ، دشت آزادگان ، شوش ، شادگان ، هویزه و کارون با محوریت اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه حضور داشتند.

نجفی تصریح کرد : مباحثی از قبیل طراحی انواع اردوگاه ،رسم جانمایی و نصب چادرهای اسکان بصورت تئوری و عملی توسط مربیان استان آموزش داده شد.

 معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان هدف از برگزاری این دوره‌ها را تقویت قدرت و توان عملیاتی نیروهای امدادی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با آموزش و پرورش این نیروها شرایط را برای مواجه با حوادث و سوانح بصورت آماده باش نگهداریم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها