با محوریت اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه

برگزاری توان افزایی نجاتگران هلال احمر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد:

تبريک به مناسبت فرا رسیدن هفته صلیب سرخ جهانی و هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همزمان با فرا رسیدن هفته صلیب سرخ جهانی و هلال احمر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۹۹

جام جم آنلاین - خوزستان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همزمان با فرا رسیدن هفته صلیب سرخ جهانی و هلال احمر پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هر تلاش و فعالیتی در مسیر ارائه خدمت بی منت به انسان‌هایی که نیازمند دستگیری و همت بلند توست ماجور و شایسته تقدیر است و آنگاه که این اقدام خیرخواهانه به شیوه داوطلبانه انجام می‌شود اجری دوچندان می یابد.

هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه طلایه داران مهرورزی و پرچمداران نوعدوستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همه توان خود را در خدمت به ایران اسلامی‌بسیج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران‌ها پیشتاز بوده اند.

آری یکایک اعضای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر خوزستان انسانهای شریف و وارسته‌ای هستند که با اراده ای ستونی و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه مزد و منت سر ب فرمان خداوند متعال نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند.

جمعیت هلال احمر نیز به عنوان بزرگترین مجموعه مردم نهاد کشور بستری مناسب برای انجام امور خیرخواهانه را فراهم آورده و با بهره گیری از آموزه‌های مکتب اسلام عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشردوستانه احاد جامعه ، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ یادشده در گوشه گوشه ی دنیا ایفا کرده و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات به ویژه درهنگام خشم وقهر طبیعت در کنار هموطنان و همنوعان حضور داشته و دارد.

اینجانب به عنوان خادم این خانواده بزرگ و پر افتخار با را به همه اعضا اعم از جوانان عزیز،داوطلبان ارجمند و امدادگران و نجاتگران ساعی و همکاران پر تلاش و از خود گذشته که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی در جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند تبریک عرض نموده ،امیدوارم با اتکال به حضرت دوست و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جمعیت هلال‌احمر موفق و موید باشید .

وحید شعبانی 

مدیرعامل 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها