معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار:

کیفرخواست عاملان شهید الداغی صادر می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روزهای آینده صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی یاوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به تلاش های نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی، افزود: بلافاصله پس از حادثه ای که منجر به شهادت شهید الداغی شد نشست شورای تامین شهرستان سبزوار برگزار و با تشکیل پرونده، دادستانی به ماجرا ورود یافت و در کمتر از ۱۰ ساعت ۲ فرد شرور مزبور دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی شهرستان، با افرادی که پرونده شرارت داشته‌اند برخورد شده است.

یاوری افزود: طی سالهای گذشته و با راه اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش، با راهبری دستگاه قضا و عزم و اراده دادستان و مجموعه امنیتی و اطلاعاتی، برخورد جدی با اراذل و اوباش شهر سبزوار صورت گرفته است.

شهید حمیدرضا الداغی، شامگاه هشتم اردیبهشت ماه، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، به صورت ناجوانمردانه ای از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها