کانکس فروشگاهی یا کیوسک فروشگاهی (shop kiosk) یکی از انواع کانکس هاست که دسترسی به مشتریان را برای فروش و ارائه محصولات مختلف، ساده تر کرده است. این سازه پیش ساخته که بیشتر با نام کانکس مغازه ای و کانکس سوپر مارکت بین مردم رایج است، برای فضاهایی مثل پارک ها، مدارس، اداره ها، نمایشگاه ها و... مناسب است.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۴۷

در بازار خرید و فروش کانکس، کیوسک فروشگاهی تنوع زیادی دارد و از این نظر دست خریداران را  برای انتخاب طرح و رنگ و ابعاد مورد نظر خود باز گذاشته است. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل و طرح کانکس فروشگاهی، ویژگی ها و مزایا، قیمت و نحوه خرید آن، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

با کانکس فروشگاهی، فروشگاه خود را به هر جایی که می‌خواهید ببرید
انواع کاربرد کانکس فروشگاهی


بیشترین کاربرد کانکس فروشگاهی پیش ساخته مربوط به مغازه و سوپر مارکت است، اما امروزه به عنوان فست فود و رستوران، روزنامه فروشی، بوفه مدارس و... نیز کاربرد دارد. از کانکس مغازه ای و فروشگاهی برای هر دو محیط بسته و باز می توان استفاده کرد.


در واقع طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی به گونه ای است که برای هر کسی که به دنبال محیطی ساده و مسقف جهت فروش کالا یا خدمات خود می باشد، مناسب است. رایج ترین کاربردهای کیوسک فروشگاهی عبارتند از:


سوپر مارکت

میوه و تره بار

بوفه مدارس

روزنامه، مجلات و کتاب ها


کانکس سوپر مارکت و میوه فروشی چه در داخل شهر و چه در خارج شهر و در جاده ها دیده می شوند، اما کانکس مورد استفاده جهت بوفه مدارس و فروش مطبوعات، فقط به صورت درون شهری کاربرد دارند.


8 مزیت کیوسک فروشگاهی


در ساخت و طراحی کانکس های فروشگاهی، مواردی لحاظ شده است که باعث برتری این سازه نسبت به سازه های مشابه شده است. از جمله:


1-امکان جابجایی آسان

2-عایق در برابر صدا و تغییرات آب و هوایی 

3-مناسب بودن و به صرفه بودن قیمت کانکس فروشگاهی نسبت به سایر سازه های پیش ساخته

4-کاهش هزینه های فوندانسیون به دلیل کم وزن بودن کانکس

5-قابلیت سفارش در طرح ها و مدل های دلخواه

6-قابل نصب در مکان های پر رفت و آمد و کسب درآمد از آن

7-عدم ایجاد مزاحمت و نخاله های ساختمانی در هنگام ساخت و نصب

8-امکان فروش کانکس فروشگاهی پس از استفاده


لازم به ذکر است که مقاومت کانکس های مغازه ای در برابر زلزله بالاست و از جمله سازه هایی با پایداری و طول عمر زیاد محسوب می شوند.


ویژگی های فنی و طراحی کانکس فروشگاهی


اگر قصد خرید کانکس فروشگاهی را دارید، در قدم اول باید در رابطه با ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعاتی را کسب کنید.
شناخت ابعاد و اسکلت بندی کیوسک، انواع جنس آن و امکاناتی که دارد، به شما در انتخاب یک کانکس فروشگاهی قیمت مناسب و خریدی بهتر، قطعا کمک خواهد کرد.

 

با کانکس فروشگاهی، فروشگاه خود را به هر جایی که می‌خواهید ببرید


1- اسکلت بندی و ابعاد کانکس فروشگاهی


در ساخت و تولید کیوسک های فروشگاهی، ابعاد و اندازه مشخص و استانداردی تعریف نشده و در واقع از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. این کانکس ها بسته به نیاز و نظر کارفرما ممکن است در کوچک ترین ابعاد (2×2) یا بزرگترین ابعاد طراحی و ساخته شوند. جنس شاسی ها و اسکلت بندی کانکس فروشگاهی از پروفیل های آهنی می باشد که ضخامت و اندازه آن ها بر اساس نوع و ابعاد کانکس متغیر است.  


2- جنس و مواد اولیه


متریال مورد استفاده در ساخت کیوسک فروشگاهی با توجه به کارکرد کیوسک و البته نظر مشتری متفاوت است. لازم به ذکر است که برای قسمت های مختلف کانکس مثل سقف، کف، دیوارهای داخلی و... می شود از مصالح مختلف استفاده کرد.


نکاتی که برای انتخاب جنس، در حین خرید کانکس فروشگاهی باید مد نظر داشته باشید، در ادامه مطرح شده است:


جنس سقف و بدنه کانکس: برای داشتن یک کانکس فروشگاهی شیک و در عین حال مقاوم، بهتر است از کامپوزیت آلومینیوم (Al composite) در سقف و بدنه خارجی استفاده کنید. در صورتی که کانکس شما در محیط هایی با تغییرات دمایی زیاد قرار دارد؛ متریال مناسب شما ساندویچ پانل با فوم پلی اورتان Polyurethane و رنگ الکترواستاتیک است.


جنس درب و پنجره: توصیه می شود از شیشه سکوریت و پنجره دوجداره برای پنجره کیوسک و از کرکره های برقی و در ضد سرقت برای درب کیوسک استفاده کنید. این مصالح می توانند امنیت و عدم اتلاف انرژی کانکس را تضمین کنند.


جنس کف کانکس: در کف سازی کانکس مغازه ای بهتر است از سرامیک یا PVC طرح پارکت استفاده کنید. این مصالح علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که دارند، به راحتی قابل شستشو و نظافت نیز هستند.


3- عایق بودن


در ساخت کانکس فروشگاهی از پشم سنگ (Rock wool) که در برابر صدا و حرارت عایق می باشد، استفاده می شود. این ماده سبک وزن، علاوه بر عایق کردن کانکس، به استحکام و پایداری آن نیز کمک می کند.


4- نصب آسان


کانکس فروشگاهی به سادگی و به طور سریع نصب می‌شود و می‌تواند به سرعت برای شروع کسب و کار شما آماده شود.


5- حمل و نقل آسان


کانکس فروشگاهی قابلیت جمع‌آوری، جابجایی و نقل‌ومکان به محل دیگری را دارد و می‌تواند به راحتی به محل دلخواهتان منتقل شود.


6- طراحی زیبا


کانکس فروشگاهی می‌تواند با طراحی زیبا و مدرن، نقطه تمرکزی در محیط شما باشد و به شما کمک کند تا برند خود را بهتر به نمایش بگذارید.


7- تجهیزات داخلی


کانکس فروشگاهی می‌تواند شامل تجهیزات داخلی مانند سیستم تهویه، روشنایی، سیستم‌های امنیتی و نظارتی، سیستم‌های صوتی و تصویری و دیگر تجهیزات مورد نیاز شما باشد.


8- اقتصادی


کانکس فروشگاهی از لحاظ مالی نسبت به ساختمان‌های سنتی و استفاده از مصالح سنگین، اقتصادی‌تر است و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و نگهداری شما می‌شود.


قیمت کانکس فروشگاهی


با توجه به نوع کاربری کانکس مغازه ای و تنوع بسیار زیاد مصالح و امکانات به کار رفته در آن، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای این نوع کانکس ها تعیین کرد. اما به طورکلی قیمت کانکس فروشگاهی به عوامل زیر بستگی دارد:


اندازه و ابعاد کانکس

مواد اولیه و مصالح به کار رفته

رنگ سازه

امکاناتی از قبیل کرکره برقی، نورپردازی و...

هزینه حمل و نقل

و...


امروزه برای صرفه جویی در زمان و انرژی، اغلب شما ترجیح می دهید به جای مراجعه حضوری، با یک تماس کوتاه لیست قیمت کانکس مورد نظر خود را استعلام بگیرید. در همین خصوص کافیست با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت کانکس بارون (معتبر ترین مرکز فروش انواع کانکس) تماس بگیرید.


قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم


درست که است که قیمت کانکس فروشگاهی دست دوم نسبت به کانکس نو کم تر است، اما ریسک ها و شرایط خاص خود را دارد. از جمله اینکه ممکن است کاملا سالم نباشد و خرابی های آن به مرور زمان باعث ایجاد هزینه های اضافه شود. به همین دلیل توصیه می شود از مشاوران تخصصی این حوزه کمک بگیرید و کانکس فروشگاهی قیمت مناسب و نو بخرید. البته کانکس بارون تولید کننده کانکس است و ما کانکس دست دوم نداریم.


خرید کانکس فروشگاهی ارزان


خرید کانکس فروشگاهی، انتخاب تولید کننده معتبر و شناخته شده بسیار حائز اهمیت است. برای خرید انواع کانکس فروشگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه، توصیه ما به شما شرکت کانکس بارون می باشد. مهندسان خبره و کاربلد این شرکت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، انواع مدل کانکس فروشگاهی، اداری، ویلایی، صنعتی، تجاری، مسکونی و... را طراحی و تولید می کنند.


مشاوره رایگان قبل از سفارش و خرید کانکس در شرکت کانکس بارون، به شما کمک میکند بهترین خرید را متناسب با بودجه خود داشته باشید. شما همچنین می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت بهرمند شوید.

 

با کانکس فروشگاهی، فروشگاه خود را به هر جایی که می‌خواهید ببرید


خریدارن محترم، جهت خرید و استعلام قیمت روز انواع کانکس می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش کانکس بارون تماس بگیرید:


آدرس وب سایت: conexbaron.com


شماره های تماس: 36228800-051 و 36228814-051


آدرس: مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی 1/3

جمع بندی


در این مقاله در خصوص انواع کانکس های فروشگاهی، ویژگی ها و قیمت آن ها صحبت شد و امیدواریم به شما خریداران محترم این سازه، جهت تصمیم گیری برای خرید، کمک شده باشد.


در صورتی که در خصوص کانکس فروشگاهی نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، با شماره تماس های ذکر شده در بالا تماس بگیرید یا سوال خود را در قالب کامنت درج کنید.


         

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها