صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز الکترونیک در لرستان
مدیرکل اقتصادی و دارایی استان خبر داد:

صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز الکترونیک در لرستان

ادارات و سازمان‌هایی که در صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار با متقاضیان همکاری نکنند با آنها برخورد می شود.
ادارات و سازمان‌هایی که در صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار با متقاضیان همکاری نکنند با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: ادارات و سازمانهای استان‌ زنجان چنانچه حقوق متقاضیان صدور مجوز را رعایت نکنند مرتکب جرم و تخلف شده اند که برابر قانون با آنها برخورد می شوند.


نادری با بیان اینکه ۷ جرم و تخلف در فرآیند صدور مجوز‌ها اعلام شده است درباره برخی از این جرائم افزود : اگر اداره یا سازمانی در خواست متقاضی را بدون دلیلی رد کند، خارج از درگاه ملی مجوز‌ها ثبت نام نماید و یا مطالبه شرط مدرک و یا هزینه‌ای بیشتر از آنچه در درگاه ملی مجوز‌ها اعلام شده از متقاضی نماید مصداق بارز جرم محسوب خواهد شد.


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در گاه ملی مجوز‌ها از سال گذشته آغاز بکار کرده است و تنها مرجع ثبت درخواست مجوز در سراسر کشور محسوب می‌شود از همه مدیران استانی خواست نسبت به نامه وزیر امور اقتصادی و دارایی اهتمام ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را پیگیری کنند.


وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به معاونان رئیس جمهور ، وزرا و مسئولان مرتبط با روند صدور مجوزها صریحا اعلام کرده است زیر مجموعه وزارتخانه ها و سازمانهای سراسر کشور در استانها چنانچه حقوق متقاضیان مجوز را رعایت نکنند مرتکب جرم و تخلف شده اند که برابر قانون با آها برخورد خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها