مدیرکل امور اقتصادی و دارایی

۵۹ اموال دولتی در صف مولدسازی استان زنجان

مجموع مبلغ اموال مازاد دولتی فروخته شده در استان زنجان ۱۵۷ میلیارد تومان بوده است.
مجموع مبلغ اموال مازاد دولتی فروخته شده در استان زنجان ۱۵۷ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۳۴

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بیان اینکه تاکنون ۵۹ دارایی مازاد و طرح نیمه تمام برای هیات عالی مولدسازی پیشنهاد شده است افزود : علاوه بر این موارد، تعدادی دیگر از طرح‌ها و دارایی‌های مازاد استان نیز تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می‌شود و در صورت تصویب در هیات عالی مولدسازی به مرحله اجرایی خواهند رسید.


نادری افزود : دستگاه‌های اجرایی باید اموال مازاد خود را در سامانه طراحی شده برای مولدسازی ثبت کنند.
وی گفت: در سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ مجموع مبلغ اموال مازاد دولتی فروخته شده در استان زنجان ۱۵۷ میلیارد تومان بوده است.  


وی با اشاره به اینکه مولدسازی دارایی‌ها و اموال غیر منقول دستگاه‌های مشمول آیین نامه در ۲ بخش اقدام می‌کنیم، افزود : بخش اول مربوط به اموال مازاد دستگاه‌های مشمول است که در قالب فروش، اجاره، تهاتر، مشارکت، معاوضه، بهره برداری و اقدامات مشابه انجام می‌شود که به منظور ایجاد ارزش افزوده اقتصادی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هدفگذاری شده است و کار‌های لازم را در این زمینه در استان شروع کرده ایم.


وی گفت : بخش دوم کار در حوزه مولدسازی مربوط به طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های مشمول است که با هدف تکمیل و بهره برداری و مشارکت بخش عمومی و خصوصی یا به صورت فروش، برنامه‌هایی را مدنظر داریم تا منجر به ارزش افزوده اقتصادی برای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام شود.


نادری افزود : بسیاری از دستگاه‌های مشمول، طرح‌های نیمه تمامی دارند که سال‌ها بدون تعیین تکلیف مانده و مطالبه عمومی برای ضایع نشدن منابع و بیت المال خواسته دولت و مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها