شهید حمیدرضا الداغی چونان اسلاف سبزواری خود که هیچ‌گاه ناموس‌ دزدی مهاجمان مغول را در سده‌ هشتم هجری تاب نیاورده و خیزش سر به داران را به راه انداخته بودند که «سر به دار می‌دهیم، تن به ذلت نمی‌دهیم» در شب ١١ اردی‌بهشت ١۴٠٢ بر بی‌غیرتی جمعی فریب‌خورده‌ بدعنصر شورید و با اهدای جان خود، مسیر غیرت و مردانگی را چراغانی کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۵۲

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بار دیگر قطرات خون به ناحق ریخته شده‌ غیوری مظلوم در عصر بی‌تفاوتی‌ها و وادادگی‌ها دل مردم ایران و هر آزاده‌ای در جهان را به درد آورد و همه‌مان را بر آن داشت تا بر باور اصیل‌مان استوار بمانیم که عنصر غیرت هم‌چنان در آدمیان زنده است.

آن هم در زمانه‌ای که خناسان و همَزات‌شان بر طبل ناموس‌زدایی از عزت و شرف خلایق می‌کوبند. در همین عصر و زمانه، غیرتمندی از دیار سر به داران با فدیه‌ جان و تیغ‌آجین شدن تن خویش، ندای هیهات منا الذله‌ی منادی شرافت را تکرار کرد و بیرق عزت را برافراشت.

شهید حمیدرضا الداغی چونان اسلاف سبزواری خود که هیچ‌گاه ناموس‌دزدی مهاجمان مغول را در سده‌ هشتم هجری تاب نیاورده و خیزش سر به داران را به راه انداخته بودند که «سر به دار می‌دهیم، تن به ذلت نمی‌دهیم» در شب ١١ اردی‌بهشت ١۴٠٢ بر بی‌غیرتی جمعی فریب‌خورده‌ بدعنصر شورید و با اهدای جان خود، مسیر غیرت و مردانگی را چراغانی کرد.

از همین رو، ما فرزندان غیرت‌مدار این سرزمینِ مغول‌ستیز و استکبارشکن، بر خود می‌دانیم جهت پاس‌داشت مقام مقدس غیرت و مردانگی و برای بیعت و میثاق با شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» تا هفتم آن شهید از اقصی نقاط کشور به سبزوار آمده تا بر تربت آن شهید سعید بوسه زده و به حرامیان بانگ زنیم که این سرزمین پر است از حمیدرضاها که علی‌رغم زوزه‌ی گرگ‌ها و کفتاران کمین‌کرده بر فطرت پاک انسان‌ها با اهدای جان خود به دفاع از عرض و شرف و ناموس پرداخته و پرچم عزتمندی را برافراشته نگاه خواهیم داشت تا ریشه‌ی ظلم و ظالم را بر کنیم.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 

شروع حركت : چهارشنبه ٨صبح
٣راه افسريه ابتدای جاده امام رضا(ع)
كاروان خودرويی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها