در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد با استاندار مطرح شد؛

تسریع در تعیین تکلیف جانمایی بیمارستان مادر و کودک

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با استاندار خراسان شمالی ،تسریع در تعیین تکلیف بیمارستان مادر و کودک ، حفظ باغات و فضای سبز، ضرورت جذب سرمایه گذار ، پیگیری تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه شهری ، تسریع در راه اندازی پروژه بزرگ هماگ مورد توجه قرار گرفت .
کد خبر: ۱۴۰۶۲۹۹

تسریع در تعیین تکلیف جانمایی بیمارستان مادر و کودکدکتر محمدرضا حسین نژاد در این نشست سیاست عملکردی خود را اعمال قانون بدون اغماض عنوان کرد و گفت : شورا محل تبلور نظر و انتخاب مردم است و در موضوع جانمایی بیمارستان مادر و کودک شورا باید حساس تر از دانشگاه علوم پزشکی عمل کند بنابراین گروه مشاور پشتیبان طرح جامع بجنورد بهترین پیشنهاد را در خصوص جانمایی ارائه دهد .
دکتر حسین نژاد در ادامه خاطر نشان کرد : جانمایی این بیمارستان نباید مشمول زمان شود بلکه سریع تر تعیین تکلیف شود تا دغدغه مردم کاهش یابد.
وی در بخش دیگر سخنان خود شاه بیت سخنان مقام معظم رهبری در سال جدید را موضوع تحول ذکر کرد و گفت : برای پیشبرد برخی موضوعات باید تصمیم گیری سریع اتخاذ شود که یکی از این موضوعات مهم برای شهر بجنورد جانمایی بیمارستان مادر و کودک است.
استاندار خراسان شمالی بهره مندی از ظرفیت مولد سازی را بهترین راهکار برای اخذ مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی دانست و افزود : در حوزه عمران و آبادانی اعتبارات نقش کلیدی دارد که بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد بسیار اندک است .
مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه آغوش استان برای سرمایه گذاری باز است ، خاطرنشان کرد: تقویت حوزه مالی شهرداری، توجه به حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این مهم بیشتر باید مورد توجه و اهتمام جدی اعضای شورا قرار گیرد .
دکتر محمدرضا حسین نژاد ، افزایش مجاز طبقات را حق مردم بجنورد دانست و گفت : این کار را سرعت خواهیم بخشید .
وی پیگیری اختصاص اعتبارات در حوزه شهری در سفر رییس جمهور را نیز مورد توجه قرار داد و بر راه اندازی پروژه تجاری هماگ در سریع ترین زمان ممکن را با تدابیر اصلاحی تاکید کرد و گفت : در شأن استان نیست روند راه اندازی این پروژه عظیم با تدابیر اصلاحی، طولانی شود و موجبات نا امیدی سرمایه گذار را فراهم نماید. استاندار اظهار داشت : خط قرمز دنیا، حفظ محیط زیست است که در پروژه های عظیم نیز این موضوع لحاظ می شود بنابراین با حضور مشاور پشتیبان می توان موضوع حفظ باغات در مسیر پروژه ۳۲ متری حاشیه ی جنوب غرب بجنورد را پیگیری کرد.
دکتر حسین نژاد با بیان اینکه شهرداری در مقیاس کوچک یک کشور محسوب می شود: افزود: شهرداری با تفکرات خلاقانه همراه با اطلاع رسانی می تواند در پیشبرد اهداف حوزه شهری موثر باشد.

بافت فرسوده ، ساماندهی مسیل های شهری ، بازگشایی ها ، مطالعات طرح جامع طرح ترافیک ، هوشمند سازی خدمات شهری ، هدایت آب های سطحی ، توجه به حوزه عمرانی ، احیا کارخانه آسفالت ، تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری ،مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی ، جانمایی ایستگاه میانی پسماند ، تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه صنعتی بجنورد ، کمبود سرانه درمانی، تنش آبی ، تعیین تکلیف قطعه صالحین ،مسئولیت اجتماعی صنایع، درخواست معدن پس از انجام مراحل قانونی، حمایت از شهرداری با اعتبارات ملی و کمک در رفع مشکلات قدیمی شهر با ایجاد کارگروهی از مدیران کل مربوطه ی حوزه استانداری و شورا و شهرداری و ... از مهم ترین موضوعات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر بجنورد در این نشست بود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها