مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: سامانه اسکادا خط یک متروی اصفهان به‌منظور پایش و کنترل شبکه برق مصرفی قطارها و ایستگاه‌ها بوده و از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با استفاده از حداکثر توان متخصصان داخلی تامین و نصب شده است.
کد خبر: ۱۴۰۵۶۵۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدمحسن واعظی‌فر با اشاره به تست و راه‌اندازی سامانه اسکادا خط یک قطار شهری اصفهان اظهار کرد: پس از رفع قسمتی از مشکلات مالی پروژه، راه‌اندازی و تست سامانه اسکادا خط یک متروی اصفهان در شب‌های ماه مبارک رمضان انجام شد و در ساعات غیربهره‌برداری تا حصول نتیجه مطلوب، ادامه دارد.

وی افزود: این سامانه به‌منظور پایش و کنترل شبکه برق مصرفی قطارها و ایستگاه‌های متروی اصفهان بوده و از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با استفاده از حداکثر توان متخصصان داخلی تأمین و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: وظیفه این سامانه در حالت عادی مانیتورینگ وضعیت عملکرد شبکه برق‌رسانی و در حالت‌های اضطراری در صورت قطع برق بالادست، مانور برای برق‌داری لحظه‌ای قطارهایی است که با مسافر در تونل قرار داشته یا در ایستگاه‌ها حضور دارند، به‌طوری‌که کمترین اخلالی در خدمت‌رسانی به مسافران به‌وجود نیاید.

واعظی‌فر خاطرنشان کرد: این سیستم به مجموعه بهره‌برداری کمک می‌کند تا کیفیت خدمات خود به شهروندان را افزایش دهد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها