جوان خواستگار که حاضر نبود جواب منفی از دختر مورد علاقه اش بشنود بنزین به دست خانه آنها رفت و آنجا را به آتش کشید که باعث مرگ خود و سوختن و مصدومیت مادر و پسر خانواده دختر جوان شد.
جوان خواستگار که حاضر نبود جواب منفی از دختر مورد علاقه اش بشنود بنزین به دست خانه آنها رفت و آنجا را به آتش کشید که باعث مرگ خود و سوختن و مصدومیت مادر و پسر خانواده دختر جوان شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۶۲۶

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت ۵ صبح چهارشنبه ششم اردیبهشت امسال زنی در تماس با پلیس ۱۱۰ و آتش نشانی از اتش سوزی در خانه همسایه شان در محله میدان ۴۷ نارمک تهران خبر داد.
با حضور آتش نشانان در طبقه دوم ساختمان مشخص شد، پسر ۱۷ساله، زنی میانسال و مردی ۳۳ ساله دچار سوختگی شده و درفاصله کمی از یکدیگر در اتاق نشیمن افتاده اند. گروهی از آتش نشانان شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به بقیه فضای خانه و دیگر آپارتمانهای ساختمان جلوگیری کردند. از بطری ۴ لیتری بنزین در گوشه ای از اتاق افتاده و فندکی در کنار آن بود. مرد ۳۳ ساله به دلیل شدت سوختگی در دم فوت کرده بود. زن میانسال و پسر ۱۷ ساله که مادرو فرزند بودند از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و آنجا بستری شدند. علاوه بر آن ۷ نفر از ساکنان ساختمان را که گرفتار دود شده بودند را با توجه به مشکوک بودن ماجرا موضوع به محمد رضا صاحب جمعی ،بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.
او و تیم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان از عمدی بودن ماجرا داشت. دختر ۳۱ ساله خانواده تنهاشاهد ماجرا بود که جان سالم به در برده بود. او در اظهاراتش گفت: مرد فوت شده خواستگارم بود . شش ماه قبل وقتی برای خرید با پسر یکی از اقوام به مغازه او رفته بودیم، آشنا شدیم. چند مرتبه این رفت و آمد ادامه داشت. کم کم بهم علاقه مند شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. این اواخر با مادرو خواهرش به خواستگاری ام آمد. هنوز جواب بله به او نداده بودم که متوجه تغییر رفتارش شدم . او عصبانی بود و مدام پرخاشگری می کرد. حتی چند باردعوایمان شد و مرا کتک زد. همین باعث شد در این ازدواج مردد شوم. شب قبل از حادثه دوباره به خواستگاری آمد و گفت اگر با او ازدواج نکنم و جوابم بله نباشد، بلایی سرم می آورد. ناراحت شدم و گفتم شاید با این رفتارهایت جوابم برای همیشه منفی باشد . نیمه شب بود خوابیده بودیم که زنگ در به صدا در آمد . سهیل - خواستگارم - پشت در بود . فریاد می زد و داشت آبرویمان را می برد که در را بازکردم و به خانه مان آمد. چهارلیتری بنزین دستش بود و تهدید می کرد. برادر و مادرم سعی کردند او را آرام کنند که برود اما نشد. بعداز آن مرد جوان بنزین را برروی خود و ما پاشید. فندک دستش بود و آن را می خواست روشن کند. او آمده بود تا مرا هم آتش بزند . فندک را روشن کرد ناگهان خودش را سوزاند. خواست مرا هم بسوزاند که نتوانست. مادرم نزدیک شد تا او و مرا نجات دهد که دچار سوختگی شد. برادرم برای نجات مادرم آمد که او نیز سوخت. مادرو برادرم در بیمارستان بستری بودند. اما مرد خواستگار به دلیل شدت سوختگی فوت کرد.
پرونده مرگ جوان خواستگار در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها