جهش تولید در اسلامشهر با حمایت دولت مردمی

تولیدات شرکت سدید ۳۰ برابر شد

فرماندار اسلامشهر

تعیین تکلیف ۱۰ روزه طرح دوربرگردان چهاردانگه

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تعیین تکلیف ۱۰ روزه طرح دوربرگردان چهاردانگه توسط کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی چهاردانگه تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۵۵۴۲

حسین حبیبی در جلسه شورای ترافیک شهرستان که به میزبانی شهرداری چهاردانگه برگزار شد با بیان اینکه ایجاد دوربرگردان و اصلاح هندسی برای کاهش ترافیک محور آیت الله سعیدی از مطالبات جدی مردم چهاردانگه است اظهار داشت:مجموعه فرمانداری همچون گذشته نهایت حمایت و پشتیبانی را برای رفع این معضل شهر چهاردانگه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز شهرداری چهاردانگه طرح پیشنهادی را برای ایجاد دوربرگردان به شورای ترافیک ارائه داد که با اشکالاتی مواجه بود، افزود: در حال حاضر شهرداری طرح دیگری را برای رفع این معضل آماده کرده و میبایست با ملاک قرار دادن تمامی نکات فنی و کارشناسی لازم، طرحی جامع و راهگشا ظرف ۱۰ روز به شورای ترافیک ارائه شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا گره های ایجاد شده در شهر چهاردانگه برطرف شود، ادامه داد: از زمان آغاز بکار شهردار چهاردانگه اجرای طرح های موثر عمرانی، خدماتی و ترافیکی توسط شهرداری آغاز شده و روند تکمیل پروژه های مهمی همچون ایستگاه متروی چهاردانگه نیز سرعت یافته است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شش نقطه حادثه خیز از سوی استانداری تهران جهت ساماندهی به فرمانداری اعلام شده تصریح کرد: بخشداری ها و شهرداری ها با همراهی اداره راهداری میبایست ظرف ۱۰ روز طرح های پیشنهادی خود را جهت رفع اشکالات این نقاط حادثه خیز جهت بررسی و تصویب نهایی به شورای ترافیک ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر بررسی طرح پیشنهادی شهرداری چهاردانگه برای ایجاد دوربرگردان در بزرگراه آیت اله سعیدی، طرح اداره کل راهداری استان تهران برای اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی نیز به تصویب رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها