معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خبر داد:

سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس در هرمزگان برگزار می‌شود

سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس از ششم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.
سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس از ششم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۵۱

هرمزگان-جام جم انلاین-سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس از ششم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: این جشنواره با اجرای برنامه‌های متنوعی در سراسر استان به ویژه در جزایر هرمز، ابوموسی، بندرکنگ و شهرستان‌های میناب، سیریک، حاجی آباد و جاسک برگزار می‌شود.

 

احسان کامرانی با بیان اینکه روز ملی خلیج فارس امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است، افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جشن‌های مردمی، تقدیر از برگزیدگان سال، رونمایی از کتاب‌های چاپ شده با این مضمون و رونمایی از کتاب عکس خلیج فارس از جمله برنامه‌های سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: مراکز علمی، دانشگاه‌ها و نخبگان نقش بزرگی در صیانت از نام خلیج فارس دارند و از این ظرفیت همزمان با برگزاری سیزدهین جشنواره ملی خلیج فارس بیش از بیش بهره گرفته شود.

 

کامرانی گفت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس در بندرعباس با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی در دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هم گفت: رونمایی از ۱۰ کتاب سفرنامه که از زبان آلمانی ترجمه شده اند، و برگزاری کارگاه‌های علمی پژوهشی با همکاری دانشگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های جشنواره خلیج فارس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها