استاندار خوزستان از بهره برداری از پالایشگاه گازی هویزه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۵۳۴۳

جام جم آنلاین - خوزستان : دیدار جمعی از اصناف، بازاریان و تشکل های صنفی استان با استاندار خوزستان روز دوشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: اتحادیه ها، صنوف و متدینین بازار در همه مقاطع حساس و مهم انقلاب اسلامی نقش بزرگ و موثری داشته اند.

وی افزود: عدم احتکار، عدم استثمار و پرهیز از سودجویی صرف از مهمترین اصول یک بازار اسلامی است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: ارتباطات دولت و بازار باید با هم نزدیک و تنگاتنگ باشد و در صورت ایجاد فاصله بین این دو بخش اجرای سیاست ها دچار اختلال میشود.

حسینی محراب ادامه داد: در حوزه توزیع مشکلاتی داریم و بعضا با انحصارهایی مواجه میشویم. برخی فعالان بازار بیمه و مالیات نمیدهند و برخی مسائل دیگر که نیاز است به این مشکلات پرداخته شود. همچنین یکی از مسائل بازار موضوع دستفروشان است که نیاز است ساماندهی شوند.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: در این سفر پروژه های مهمی به بهره برداری میرسد از جمله یک پالایشگاه گازی که در هویزه افتتاح میشود.

حسینی محراب تصریح کرد: ۱.۴ میلیارد دلار برای پالایشگاه گازی هویزه سرمایه گذاری شده است؛ از دیگر پروژه های مهم سفر ریاست جمهوری نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک و خط آهن بامدژ به شوش است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: سه طرح بزرگ آبرسانی غدیر، فدک و کوثر و طرح جامع فاضلاب اهواز که حدود نیمی از آن اجرا شده است نیز جزو برنامه های شاخص دولت در استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها