جلسه شورای فرهنگ عمومی برای تعیین اولویت‌های استان از جمله تقویت سبک زندگی اسلامی، افزایش فعالیت مساجد و اجرای طرح‌های ترویج عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۴۵۵۳


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت برخورد قانونی با مسئولانی که در زمینه اجرای طرح‌های حجاب و عفاف ترک فعل می‌کنند، تاکید کرد.

 

 حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان افزود: فرهنگ سازی برای ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مطالبات جدی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به نقش مهم دستگاه‌های اجرایی استان برای ترویج و اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در جامعه گفت: با مسئولانی که در این زمینه ترک فعل می‌کنند باید به صورت قانونی برخورد شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی برای تعیین اولویت‌های استان از جمله تقویت سبک زندگی اسلامی، افزایش فعالیت مساجد و اجرای طرح‌های ترویج عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

 

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و کارآمد برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها