افزایش سطح رفاه و آسایش خانواده فولاد اکسین خوزستان هدف حرفه‌ای و خواست قلبی ماست، بنا بر این در ابتدا تامین مسکن برای کارکنان شرکت را در اولویت های خود قرار دادیم.
کد خبر: ۱۴۰۴۴۴۳

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،  علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در جلسه ای با دکتر اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر طرح نهضت ملی مسکن کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

 یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جلسه ای با دکتر اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر طرح ملی نهضت ملی مسکن کشور، ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و جایگاه فولاد اکسین در ایران و خاورمیانه، وضعیت نیروی انسانی این شرکت را تشریح و بر اهمیت توسعه سطح رفاهی کارکنان این شرکت تاکید کرد.

 

وی افزود: افزایش سطح رفاه و آسایش خانواده فولاد اکسین خوزستان هدف حرفه‌ای و خواست قلبی ماست، بنا بر این در ابتدا تامین مسکن برای کارکنان شرکت را در اولویت های خود قرار دادیم.

 

در ادامه دکتر اکبری ضمن قدردانی از تلاشگران و صنعتگران فولاد اکسین خوزستان گفت: انشالله در اجرای تصمیمات دولت محترم بر رونق دادن به تولید مسکن که همواره از دغدغه های اصلی مردم است، با همکاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بخش عمده این نیاز را مرتفع نماییم.

 

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: حمایت از هرگونه تلاش برای ساخت مسکن در رأس اولویت های وزارت راه و شهرسازی بوده که با همکاری سهامداران و مدیریت فولاد اکسین خوزستان برای کارکنان این شرکت تسریع خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها