فرماندار کاشان:

انبار نفت کاشان به بیرون شهر منتقل می‌شود

فرماندار کاشان گفت: انتقال انبار نفت به فضایی بیرون از محدوده مسکونی شهر یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسائل این شهر است که از دهه ۸۰ پیگیری شده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدشریف زارعی اظهار کرد: انتقال انبار نفت کاشان در برنامه سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان و همچنین سفر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان مورد تأکید قرار گرفت که امروز به نقطه اجرایی رسیده است.

وی تصریح کرد: انتقال انبار نفت موجب می‌شود که برخی مشکلات شهری از جمله کاهش تردد خودروهای سنگین به مرکز شهر، کنترل ترافیک، تأمین ایمنی و امنیت شهر برطرف شود.

فرماندار کاشان تأکید کرد: انتقال انبار نفت کاشان به مکان جدید، از منظر پدافند غیرعامل در منطقه شمال استان اصفهان و استان‌های مجاور دارای اهمیت است که در زمان وقوع بحران می‌توان از آن کمک گرفت.

شریف زارعی افزود: انبار فعلی نفت کاشان، از زمان شروع فعالیت در ۵۰ سال پیش، بیرون شهر تعریف شده بود که با گسترش شهر در داخل بافت شهری و در مکانی پرترافیک قرار گرفته است که انتقال آن با فاصله مناسب و آینده‌نگری آن یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز انبار نفت جدید در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار در محور جاده کاشان بادرود جانمایی شده و نیازمند ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار (۱۳۰۰ میلیارد تومان) است که  با مشارکت دستگاه‌های مجموعه شهرستان باید تأمین شود. 

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها