صبح امروز در پی ناهماهنگی با فرمانداری شهرستان بروجن رخ داد

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن خبر داد

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي خواهد شد

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با اشاره به سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان و استقرار ۴۰ درصد صنايع در اين شهرستان گفت: در راستاي تعامل، همکاري و رفع مشکلات توليدکنندگان و صادرکنندگان، امسال اداره گمرک و استاندارد در اين شهرستان راه اندازي مي‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین- شهرستان بروجن- زینب خدیوی، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه شناسايي و رفع مشکلات واحد‌هاي توليدي_صنعتي، هدف از برگزاري جلسه را بررسي و پيگيري مسائل شرکت‌ها و واحد‌هاي توليدي عنوان کرد و گفت: انتظار مي‌رود براي رفع مسائل در سال "مهار تورم و رشد توليد" هدف گذاري شود.

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي خواهد شد

استقرار ۴۰ درصد صنايع استان در شهرستان بروجن و سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان

فتاح کرمي با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنايع استان در شهرستان بروجن و سهم ۴۵ درصدي اين شهرستان از صادرات استان گفت: در راستاي همکاري، تعامل و رفع مشکلات توليدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، در سال جاري اداره گمرک و استاندارد در اين شهرستان راه اندازي مي‌شود.

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي خواهد شد

از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم کرد

کرمي با بيان اينکه از طريق کميته کارگري، ستاد تسهيل و رفع موانع توليد و ... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پيگيري مي‌کنيم تأکيد کرد: از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود و از همه ظرفيت‌هاي موجود در راستاي حمايت از توليد کنندگان، رشد توليد و اشتغال استفاده مي‌کنيم.

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي خواهد شد

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: در نشست‌هاي شهرستاني مسائل و مشکلات شهرک‌هاي صنعتي و واحد‌هاي توليدي احصا و دستگاه‌هاي ذيربط براي رفع مشکلات عوامل توليد، اشتغال و سرمايه گذاري اهتمام لازم را داشته باشند.

اميد است صنعت، عوامل کارفرمايي و کارگري با کمترين دغدغه و اميدواري بيشتر در جبهه اقتصادي به استمرار فعاليت‌هاي خود بپردازند

محمد کاظم منزوي چالشتری با اشاره به نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبري به سال مهار تورم و رشد توليد اظهار کرد: اميد است صنعت، عوامل کارفرمايي و کارگري با کمترين دغدغه و اميدواري بيشتر در جبهه اقتصادي به استمرار فعاليت‌هاي خود بپردازند.

 

اداره استاندارد و گمرک در شهرستان بروجن راه اندازي خواهد شد

دکتر محمد کاظم منزوی چالشتری، فتاح کرمی، فضل الله رحمتی، حمید غفاری گوشه

گفتني است جلسه شناسايي و رفع مشکلات واحد‌هاي توليدي، صنعتي شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و با حضور محمد کاظم منزوی چالشتری سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، فضل الله رحمتی دهکردی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سرپرست شهرک‌هاي صنعتي حمید غفاری گوشه استان، علی عبداللهی اسد آباد گمرک، محسن مولوی پردنجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، رئيس سازمان تأمين اجتماعي، رئيس خانه صنعت استان و دستگاه‌هاي متناظر شهرستاني و مديران عامل واحد‌هاي توليدي در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها