صبح امروز در پی ناهماهنگی با فرمانداری شهرستان بروجن رخ داد

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن در یک اقدام خودجوش و ابتکاری درب ورزش و جوانان این شهرستان را مسدود و از پذیرش مدیر جدید این ااداره ممانعت کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۱۴

به گزارش جام جم آنلاین – چهار محال و بختیاری – شهرستان بروجن- زینب خدیوی؛صبح دیروز موعود بنیادی فر  داور کشوری فوتبال و البته با حفظ سمت مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بدون هماهنگی با فتاح کرمی سرپرست فرمانداری مقتدر و قانونمند ، با صدور ابلاغی  "بهمن موحد پور "را بعنوان مسئول ورزش و جوانان بروجن معرفی"ایمان بحرینی بروجنی" مدیر سابق اداره ورزش و جوانان بروجن را عزل نمود.

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

کاک فتاح کرمی فرمانداری مقتدر، با صلابت و قانونمند و سخت گیر در برابر مدیران کل استانی

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن این عدم هماهنگی در عزل و نصب را نپذیرفت و مدیر جدید را از حضور در اداره ورزش و جوانان معاف کرد

در همین راستا فتاح کرمی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن: این عدم هماهنگی در عزل و نصب را نپذیرفت و عنوان کرد: به‌ هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نیست و به همین دلیل صبح امروز دوشنبه 21 فروردین ساختمان این توسط سرپرست فرمانداری قفل و این اداره پلمب شد.

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

التزام به قانون نخستین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و این عدم هماهنگی مخل نظم و انضباط اداری مرسوم می باشد.

 التزام به قانون نخستین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و این عدم هماهنگی مخل نظم و انضباط اداری مرسوم در سیستم اداری کشور است که باید بیش از پیش از سوی مدیران‌ کل مورد توجه قرار بگیرد.

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

شایسته است استاندار استان در انتخاب مدیران کل استانی دقت به خرج داده و از حضور مدیران پرحاشیه و چند شغله بشدت اجتناب و پرهیز نموده

براساس ماده 10 طرح تعیین وظایف و اختیارات استانداران و فرمانداران و نحوه عرل و نصب آنان، عزل‌ و تغییر رؤسا و مسئولین‌ ادارات‌ شهرستان‌ توسط‌ مقام‌های‌ مجاز دستگاه‌های‌ ذیربط‌، با اطلاع‌ فرماندار صورت‌ گرفته و انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرماندار غیرقانونی است.

قفل فرماندار بر درب اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن

درب قفل شده و مسدود شده ورزش و جوانان شهرستان بروجن  بخاطر بی قانونی و ناهماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان استان

فتاح کرمی فرمانداری مقتدر، قانونمند سخت گیر و سخت کوش در مواجهه با مدیران کل استانی

شایان ذکر است فتاح کرمی بروجنی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در دولت دهم دکتر احمدی نژاد نیز سبقه فرمانداری را در کارنامه خود داشته و یکی از مدیران قوی و شایسته استانی می باشد که به هیچ وجه خودسری  و تکروی مدیران کل استانی را بر نمی تابد و بشدت با مدیران کل استانی قانونمند ، قاطع و انقلابی برخورد نموده و در دولت دکتر احمدی نژاد سابقه قفل کردن درب اداره شهرستانی  و نپذیرفتن مدیران منصوب شده بدون هماهنگی را نداشته و ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها