معاون بازرسی سازمان صمت استان ایلام خبر داد:

تشدید بازرسی از انبارهای کالا در ایلام

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان ایلام خبر داد:

برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان ایلام

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان ایلام از برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی غیاثی  در جلسه هماهنگی جهت برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، نمایش توانمندی‌های افراد و شرکت‌های مرتبط استان و کشورمان در این حوزه است، تا بازدیدکنندگان و جامعه هدف، بیش از پیش با توان بالای افراد در حوزه خدمات کسب و کار آشنا شوند.

وی درباره زمان برگزاری این رویداد، اظهار داشت: نمایشگاه خدمات کسب و کار در دهه اول خردادماه سال جاری و در ایلام، به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت شهرک‌های صنعتی و… و تشکل‌های غیر دولتی همچون اتاق اصناف و شرکت‌های دانش بنیان، این نمایشگاه به صورت فنی و کاربردی برگزار خواهد شد.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان، در ادامه گفت: این نمایشگاه محل فروش هیچ کالا و خدماتی نیست و صرفاً به معرفی ایده‌ها و خدمات، در حوزه کسب و کار، بخصوص در بخش صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد.


غیاثی در پایان گفت: در حاشیه نمایشگاه فوق، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، آشنایی با سامانه جامع تجارت، معرفی ظرفیت‌های صادراتی و نشست‌های تخصصی مسئولان و اساتید دانشگاه، با کارآفرینان و فعالان اقتصادی در دستورکار می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها