۲۸ معدن راکد زنجان  به چرخه تولید بازگشت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۲۸ معدن راکد زنجان به چرخه تولید بازگشت

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

اختصاص زمین در زنجان برای سرمایه‌گذاری چینی ها

۴۴ هکتار زمین در غرب شهر زنجان در اختیار سرمایه‌گذاران چینی قرار گرفت.
۴۴ هکتار زمین در غرب شهر زنجان در اختیار سرمایه‌گذاران چینی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۰۸

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۴۴ هکتار زمین در شهر زنجان در اختیار دو سرمایه‌گذار چینی قرار گرفت، گفت: در فاز اول ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت می گیرد.


گلشنی افزود : با هدف سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت و پیرو پیام مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید، در ابتدای سال ؛ با دو گروه از سرمایه‌گذاران وارد مذاکره و به توافق نهایی رسیدیم.

وی افزود: ۱۳ هکتار زمین در اختیار یکی از سرمایه‌گذاران در شهرک شهید شهریاری قرار داده شد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در فاز اول ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد که متناسب با سیاست‌های سند راهبردی سازمان است و سرمایه‌گذاری در بخش غربی شهرستان زنجان اتفاق افتاده است و به عنوان یکی از محصولاتی است که قبلا در استان زنجان نبوده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از سرمایه‌گذاران چینی نیز در بخش فروسیلیس در ابتدای جاده مهرآباد بخش غربی شهرستان زنجان اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: ۳۱ هکتار زمین نیز در اختیار این سرمایه‌گذار قرار داده شده است که یک هکتار از زمین مذکور برای تولید ۳۰ هزار تن فروسیلیس در سال تغییر کاربری داده است و در طول دو تا سه هفته آینده هر دو سرمایه‌گذار اقدامات لازم را آغاز خواهند کرد.

گلشنی اضافه کرد: طبق برنامه زمانبندی موجود در طول یازده ماه پیشرو باید فاز اول تکمیل شود و تولیدات به فروش برسد.

وی اذعان کرد: واحد فروسیلیس نیز در راستای سیاست‌های اتخاد شده در سند رشد است که در حوزه صنعت اتفاق افتاده است و به عنوان یک ماده اولیه برای واحد‌های فولادی، ریخته‌گری، جوشکاری و واحد‌های فراوری مواد معدنی به کار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها