مهم‌ترین و جنجالی‌ترین اتفاقات سال را مرور کرده‌است

حوادث تلخ و شیرین‌ 1401

زن ۴۲ساله بعد از درگیری با همسرش‌، او را خفه کرد و با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را بر اثر سکته نشان دهد.
زن ۴۲ساله بعد از درگیری با همسرش‌، او را خفه کرد و با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را بر اثر سکته نشان دهد.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۴۱
نویسنده ​​​​​​​محمد غمخوار - دبیرگروه حوادث

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دهم فروردین امسال مرگ مشکوک زن میانسالی به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در خانه این مرد با جسد او رو‌به‌رو شدند که آثار درگیری روی بدنش وجود داشت. تیم جنایی در نخستین گام به تحقیق از همسر این مرد به نام سیما پرداخت که ادعا کرد؛ شوهرم به بیماری قلبی مبتلا بود و امروز هم قلبش درد گرفت‌. برای نجاتش خیلی تلاش کردم اما به نتیجه نرسید و فوت‌کرد.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد با دستور بازپرس جنایی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی در گزارش اولیه احتمال سکته قلبی مرد میانسال را رد کرد. 
با توجه به گزارش پزشکی قانونی و تناقض‌گویی سیما، او دوازدهم فروردین به عنوان مظنون دستگیر شد و در تحقیقات سرانجام مهر سکوت خود را شکست و گفت: « حدود ۱۸ سال قبل با همسرم ازدواج کردم که حاصل این ازدواج پسری ۱۶ ساله و دختری هشت ساله است. من و همسرم اختلاف‌هایی در زندگی داشتیم اما آنقدر جدی نبود که بخواهم به خاطر آن مرتکب قتل شوم. گاهی دعوا می‌کردیم و بعد از گذشت زمانی آرام شده و به قهر پایان می‌دادیم. دهم فروردین دوباره با همسر درگیر شدم. آن روز خیلی عصبانی بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم. به سمت شوهرم حمله کردم و گلویش را محکم گرفتم و فشار‌دادم. وقتی به خودم آمدم‌، مرده بود و نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و می‌دانستم مجازات قتل قصاص است. تنها راهی که به ذهنم رسید صحنه‌سازی بود. طوری وانمود کردم که همسرم سکته کرده است. سرهنگ‌نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی پاکدشت در این باره به جام‌جم گفت: «متهم پس از اعتراف به جنایت، صحنه قتل را بازسازی کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.»
وی هشدار داد: «مهارت‌های کنترل خشم در زمان‌های عصبانیت و خارج شدن از محیط‌های متشنج و پر استرس در شرایط بحرانی، می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل خشم و مقابله با هرگونه رفتار نابهنجار باشد.»


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها