رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ارائه ۵۴ میلیون خدمت در حوزه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ علاوه بر خدمات آموزشی ، تحصیلی و دانشجوئی در سراسر استان در مناطق شهری و روستایی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ارائه ۵۴ میلیون خدمت در حوزه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ علاوه بر خدمات آموزشی ، تحصیلی و دانشجوئی در سراسر استان در مناطق شهری و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۹۱۵

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ارائه ۵۴ میلیون خدمت در حوزه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ علاوه بر خدمات آموزشی ، تحصیلی و دانشجوئی در سراسر استان در مناطق شهری و روستایی خبر داد.

 

دکتر غلامعلی جاودان با تبریک سال نو ۱۴۰۲ در اولین اجلاس عمومی مدیران شبکه های بهداشت و درمان روسای بیمارستان ها و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گفت: در سال گذشته در حوزه بهداشت برای هر نفر به طور میانگین ۱۶ خدمت انجام شده است ،که این خدمات در قالب خدمات پزشک عمومی و خانواده، دندانپزشکی خانواده ، مامایی ، مراقبت سلامت ، بهورزی ، سلامت روان، بهبود تغذیه و سایر خدمات ثبت نشده پاراکلینیکی ،دارویی ،محیط ،حرفه ای ، نظارتی و پشتیبانی به ۲۷ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۵۶۹ خدمت رسید.

 

دکتر جاودان اظهار داشت: در حوزه خدمات اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۱ تعداد اعزام دریایی ، هوایی، ماموریت های مراقبتی ، پاسخگویی به تماسها ، ۴۲۳ هزار و ۳۱۹ خدمت به مردم ارائه شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: در حوزه درمان با شرح خدمت تخصصی و فوق تخصصی شامل پذیرش و خدمات بستری و سرپایی، پاراکلینیکی ، اعزام بیمار بین بیمارستانی ،در مجموع ۲۶ میلیون و ۶۴۴هزارو ۶۵۶ خدمات بر آورد شد .

 

دکتر جاودان اظهار کرد : مجموع خدمات ذکر شده 54 میلیون و 339 هزار و 544 می باشد که این حجم از خدمات در حوزه بهداشت و درمان و فوریتهای پزشکی جای تقدیر و تشکر دارد چرا که با توجه به پهنای جغرافیای استان و شرایط آب و هوایی کار آسانی نیست بیان این خدمات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین به عموم مردم لازم است و همچنین استفاده از ظرفیت های شبکه اطلاع رسانی و پیام رسانی در حوزه های بهداشت و درمان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: از دیگر اولویتهای این دانشگاه واگذاری اختیارات به شبکه ها در صورت ارزیابی مثبت عملکرد بودجه ریزی مدیران شبکه ها صورت می گیرد ؛و همچنین شاخص های ارزیابی برنامه های عملیاتی برای هر شبکه در نظر گرفته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها