امیر حیدری: چابک‌تر و قوی‌تر می‌شویم

افزایش قدرت تهاجمی نیروی زمینی ارتش در آینده نزدیک

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان ما بدانند به برکت خون شهیدان دیر یا زود طومار زندگی ننگین آن‌ها به دست همرزمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، امیر کیومرث حیدری ظهر سه شنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: خون شهید سلیمانی پر برکت بود و شهادتش ضربه سهمگینی به دشمن زد بطوریکه حالا هزاران نفر از جوانان جبهه مقاومت در مسیری گام برمی دارند که این شهید ترسیم کرد.

امیر حیدری افزود: دشمنان ما بدانند به برکت خون شهیدان دیر یا زود طومار زندگی ننگین آن‌ها به دست همرزمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پیام ما برای مردم کشورمان این است که تا ولایت فقیه و تا خط سرخ ولایت و شهادت هست و تا عاشقان شهادت هستند، راه اسلام و قرآن ادامه خواهد داشت و امامت و ولایت پیوسته مورد حمایت عاشقان ولایت و امامت خواهد بود.

وی ادامه داد: میهن عزیز ما در پناه خون شهدا و عظمتی که شهدای عزیز ما در رکاب ولایت برای این نظام و این کشور ایجاد کردند، کشوری امن و امان برای زندگی خواهد بود.

امیر حیدری افزود: دشمنان ما انواع ترفندها را برای سرنگونی این نظام اسلامی به‌کار بردند و پس از آنکه دیدند نمی‌توانند نظام ما را سرنگون کنند، تمام ترفندها و تلاش خود را برای منحرف کردن اصول کلی نظام به‌کار گرفتند، اما طرفی نیستند.

وی با بیان اینکه امروز هم دشمنان ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ ترکیبی را علیه نظام آغاز کردند و با تمام توان پای کار آمدند، گفت: دشمنان ما بدانند که به برکت خون شهیدان و به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که احیاگر این نسل و نسل‌های آینده تا ابد است طرفی نخواهند بست و دیر یا زود طومار زندگی ننگین آن‌ها به دست همرزمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها